t_olsen_82 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) kan den gjøre adsl tregere...? den siste tiden synes jeg alt går så tregt på pcen min.. internett altså.. kan det være brannmuren? Emnetittel redigert. Venligst prøv å lage en beskrivende topic. "brannmur i xp.." sier bare at det omhandler brannmuren i XP, ikke hva du lurer på. PoleCat Endret 15. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tvilsomt, du har vel fått noe spion programvare eller noe annet dill dall som treger ned maskinen din. PS. Siden du ikke spesifiserer hvilken brannmur, regner jeg med at du tenker på den innebygde. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 ja tenker på den innebygde i windows.. synes det går så tregt for tiden på internett.. har ikke kunnet se web tv fra tv2 på en stund nå siden det går så ufatelig tregt.. bare hakker. før har jeg sett det helt fint.. stort sett.. jeg kjrører igjenom fler programmer ofte.. Tune up utlities 2004 No adaware 3 Ccleaner Ram 2 free spyboat search and destroy Ad-aware SE Microsoft anti spy. Så jeg tror ikke det kan være spy heller... i tillegg så kjører jeg normann virus kontroll også. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har brukt den innebygde brannmuren til SP2 siden den kom og jeg har ikke merket noenting til redusert hastighet. En ting kan jeg si med engang, du kjører rimelig overkill på alle de adware/spyware programmene. Jeg bruker for øyeblikket ADAWARE SE og NAV2005, null spyware/adware her. I det siste har jeg implementert Microsoft Antispyware beta oxo. Har nå slått av adwatch for å sjekke om MS sin realtime scanner funker og det har den gjort så langt. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 SP2 reduserer antall TCP-porter som kan holdes åpne samtidig til 10 tror jeg det var for å forhindre overbelastning av brannmuren som skal scanne all inngående / utgående trafikk. Det går ann å justere antallet tilbake til 30-40 som det var tidligere. Det skal derimot ikke ha all verdens å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå