End-re Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 fikk det til, men nå er problemene i kø ! jeg har internett nå pga at jeg koblet meg utom routeren. Jeg får ikke til å konfigurere routeren slik at den connecter til WAN.. Hjelp ! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du prøvd å lese bruksanvisningen som fulgte med routeren din? Jeg har sjelden sett enklere steg-for-steg beskrivelser på oppsett av trådløst nettverk. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 ja, men det hjalp ikke meg... har Online ADSL og på instillingene på routeren vet jeg ikke hva jeg skal velge av PPPToE og/eller hva nå disse tingene heter ! er ganske uerfaren på dette området Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Noen som vet hva Telenor bruker og/eller hvordan jeg skal konfigurere routeren ? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 PPPoE Username: [email protected] Password: Passordet Service Name: Online ADSL MTU: 1492 Slik har iallefall jeg det på min Belkin-ruther. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takker... skal prøve nå Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 thx chrisege .... fikk nett på min nå, men et spørsmål/problem til. Hvordan finner jeg ut mac adressen på de to andre pc'ene i netverket mitt ? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Star --> Kjør --> CMD --> ipconfig /all MAC adresse = fysisk adresse Lenke til kommentar
Hypie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Eller la dem stå koblet til i nettverket med DHCP'en på, og se i status-vinduet "Home--->DHCP" der er alle MAC-adressene som er koblet til listet opp. Jeg installerte denne ruteren selv for 2dager siden uten noen problemer, og passordet mitt for admin var admin, bare for å få det sagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå