End-re Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hjelp! jeg har glemt router passordet på min D-link router (DI-624+) Standar pass og brukernavn er admin og ikke noe passord. Så hvordan kan jeg få tilbake passordet eller resette passordet ? Endret 16. januar 2005 av Kakew Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) resett routeren Jepp, er lite hull bakpå. Stikk noe tynt inn der og trykk på knappen en stund. Endret 15. januar 2005 av MorePower Lenke til kommentar
Penol Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 standard passord er vel 1234. Men det er vel bare å trykke inn reset knappen. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok, men vil da alle MAC adresser / pc'er som er godkjent av routeren bli slettet så de må "godkjennes" på nytt før de får internett ? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 nei, det er ikke standar passord på den...det er ikke passord på den før du setter på et Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ok, men vil da alle MAC adresser / pc'er som er godkjent av routeren bli slettet så de må "godkjennes" på nytt før de får internett ? Heller omvendt. Er ingen mac begrensninger lenger, så alle pcér har tilgang. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok, skal prøve... hører i fra meg hvis det går, hvis det ikke går så blir det ikke svar her på en liten stund Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 gikk ikke, trykte ned reset knappen. Skjedde ingen ting, routeren har fremdeles passord og i bruksanvisningen står det at det ikke er noe passord til den hvis den står på default settings Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Prøv å hold resetknappen inne noen sekunder, eventult skru av routeren og hold resetknappen inne mens du skrur den på igjen og lar den starte opp. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 har prøvd alt det du sa, har prøvd og trekke ut alle ledninger og resette (holde inn i noen sekunder/ bare et trykk) sette inn alle ledninger og resette (holde inn i noen sekunder/ bare et trykk) Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hold 15 sekunder .. det måtte min Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok, skal prøve nå... gl til meg da Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 standard passord er admin Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 det gikke ikke nå heller.... hvor mange ganger må jeg si at det ikke er passord på routeren som standar ? fra manualen: "Type "admin" for the username and leav the password feald blanck" Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er du koblet til med kabel eller trådløst? Får du opp innlogginsruten? Hvilken adresse bruker du for å få kontakt med routeren? Du har tydeligvis manualen, og du gjør som det står i den når du prøver å resette? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 routeren har LAN og WLAN , jeg (på min pc) er koblet til med kabel. Ja får opp innloggings ruten. IP adressen er: 192.168.0.1 Det eneste som står om resetting i manualen er et bilde av routeren der det står hva de forskjellige knappene/hullene heter og hva de er til Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hadde samme proble med min game dlink router. klarte ikke å logge inn, men plutselig en dag gikk det Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Noen routere har ganske avanserte triks for å resette til fabrikkinnstillinger, min 3COM Office Connect 11.g må iallefall gjennom en snål prosess. Din router er vel ganske enkel å resette: http://support.dlink.com/faq/view.asp?prod_id=996 Endret 15. januar 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det nytter ikke, det enestesome hjelper er å vente et halvt år, da kommer du plutselig inn, skjedde med meg iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå