Vallhall Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei dere Jeg lurer på om Windows exlorer er ustabil og usikker, da jeg opplever at bredbåndshastigeten er veldig treg, dette kan jo skyldes andre ting også men jeg lurer på om det er noen andre nettlesere som er bedre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Windows Explorer er ikke det samme som Intenet Explorer (IE), så jeg går ut i fra at det er nettleseren du snakker om. Grunnene til at IE ikke er førstevalget til de fleste som vet om alternativene, kan du lese mer om her: http://dan1el.net/ie/ Min anbefaling er å gi både Firefox og Opera en sjanse. Selv liker jeg Firefox klart best, da den ikke har med seg masse unødvendige features, er generelt sett meget rask og ikke minst enkel. Endret 15. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Takker for raskt svar PoleCat Sorry, selvfølgelig mente jeg Internet Exlorer. Er Firefox payware eller freeware? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Firefox er helt gratis, Opera er bare delvis gratis, da man må betale for å få bort reklamen bygget inn i nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå