gsn Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Jeg har da en maskin ventende på meg på postkontoret som jeg kommer til å hente i løpet av uken som kommer, jeg trenger da litt hjelp med hvordan jeg skal overklokke apparatet. Feks, hva skal cpu spenning stå på ? hva skal minne spenning stå på ? hvordan fungerer pci/agp locker og hvor finner jeg slikt i bios ? Jeg lager hovedsaklig denne posten for jeg ikke har lyst å grille ny maskinvare AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz OEM Socket 939 512KB cache "Winchester" POV GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail PCI-EXPRESS 128MB DDR/ TV-out/DVI Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 ATX ,4x S-ATA2,DualGbLAN, Dual-DDR, PCIe OCZ PowerStream strømforsyning 420W 20/24pin ATX, 23 dBA @ 60% load OCZ 512MB EL DDR PC-4200 DDR 512 (2.5-4-4-7)533Mhz XP120 kjøler, artic silver ceramique termisk pasta. Alle varene fra netshop Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du leser litt poster rundt på forumet, stickypostene, guidene på www.overklokking.no osv. burde du få et mer nyansert overblikk. Etterhvert kan du jo komme tilbake og spørre litt mer konkrete spørsmål. Du har ihvertfall fått deg hardware som skal gå an å overklokke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå