Gå til innhold

Maskinen slår seg av i hl2.

Scrubs

Anbefalte innlegg

At det begynner å "lægge" er det første som skjer ja. Men som mange skriver her kan det ha noe med varme å gjøre... Skjerm kortet begynner å hakke(lægge) når det blir for varmt. Fortsetter man da så vil maskinen gå i heng...

Som sagt har ikke oppløsningen du kjører noe med om du "overbelaster skjermkortet", som du sier.

Skjermkortet kan bli for varmt, men oppløsningen du kjører har sjelden så mye med varmeutviklingen fra GPU å gjøre.

Har aldri opplevd at skjermkortet begynner å "lægge" før maskinen henger seg som følge av for varmt skjermkort. (jfr gammlet ti4600 med gåen vifte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville returnere skjermkortet og kjøpe et annet. Har du spilt HL-2 med det gamle skjermkortet ditt? Hva skjer da?

Har du instalert:

AGP/PCI-Express drivere

Fjernet de gamle drivere og lagt inn de nye

Lagt inn DirectX 9.0c

Sett eventuelt AGP hastigheten til 4x hvi sdu har et HK som støtter 8x!

Lenke til kommentar
Merkelig at maskinen i det hele tatt vil starte opp uten strømkontakten(e) Skjermkortet mitt sier iallefall fra når kontakten ikke er plugget i... Bare nVidia som tillater kortet å kjøre uten plugg, dårlige greier...

Det vill jeg ikke påstå at det er dårlig.

Men mitt kort gneller som faen når kabelen ikke er i, 6800LE, og maskinen nekter å starte..

Så å ta alle over en kam, :no:

Lenke til kommentar
Merkelig at maskinen i det hele tatt vil starte opp uten strømkontakten(e) Skjermkortet mitt sier iallefall fra når kontakten ikke er plugget i... Bare nVidia som tillater kortet å kjøre uten plugg, dårlige greier...

Det vill jeg ikke påstå at det er dårlig.

Men mitt kort gneller som faen når kabelen ikke er i, 6800LE, og maskinen nekter å starte..

Så å ta alle over en kam, :no:

hva snakker du om? alle over en kam? Jeg sier bare at det ikke burde være mulig å kjøre disse nVidia kortene uten den strømmen de trenger for å fungere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...