Nobrains Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Modstream kan plugge bare de kablene du trenger i uv greier ++ 200 kr billigere Powerstream 200kr dyrere mangler de kablene ikke uv greier ++ Grunnen til at jeg spør er siden jeg vil ha PSU nå og modstream er ikke på lager... så hva er egentlig forskjellen på de to... ? hvilken er best når man ser bort fra tingene jeg nevnte ovenfor Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Powerstream har justerbare rails, det har ikke modstream. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Gidder du og forklare hva rails er? Har lest litt her på forumet, men jeg har ikke fatta helt. Er noe slikt at du kan justere spenningen som går til hovedkortet og disker/cdrom osv... slik at hvis de skulle trekker for mye så slipper det og påvirke hovedkortet... eller er jeg helt på bærtur...tror jeg er litt ihvertfall :P Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Har en OCZ PS selv, og man har muliget for og justere spenningen for 3,3 5 og 12v manuelt bak på PSU. Det er også en led for hver "rail" som indikerer om spenningen er over under eller perfekt. Husker ikke helt hvor mange prosent du kan justere men det kan jeg finne ut. Edit: litt mer info * 3,3 kan justers fra 2,8-3,8 * 5 kan justers fra 4,5-5,5 *12 kan justeres fra 10,8-13,2 420w utgaven har en peak på 520w 470w utgaven har en peak på 570w 520w utgaven har en paek på 620w (peak load er den effekten PSUen kan lever i 60 sec, billig psuer oppgir ofte bare peak) Du har også 2 "PowerSheild" kurser til VGA/HDD, disse kursene har skjerm + at de har kondensator som gir dønn stabile spenninger/strøm. Endret 16. januar 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ...og (hoved)grunnen til at man ønsker å stille de forskjellige railene er for å få en større overklokk, så hvis du ikke skal klokke ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe powerstream framfor modstream. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ...og (hoved)grunnen til at man ønsker å stille de forskjellige railene er for å få en større overklokk, så hvis du ikke skal klokke ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe powerstream framfor modstream. Nei, det er sant PS er for overklokkere MS er for casemoddere. Er du begge deler? ja da har du et problem Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takk for svar! valger blir ganske enkelt...den som er på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå