jsta Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg skulle hatt en enkel tilgangskontroll til mine hjemmesider. Jeg ønsker meg følgende funksjonalitet: 1) Bruker kan fra "Forsiden" kunne skrive inn brukernavn og passord. 2) Ny bruker kan klikke på f.eks "Ny bruker" for å kunne registrere seg (med navn, adr, tlf etc) og få tildelt passord som sendes på mail (ev SMS). 3) Hvis en bruker har glemt passordet, kan han klikke på f.eks."Glemt passord" og få tilsendt nytt passord på mail (ev SMS). 4) Administrator må kunne ta ut statistikk over besøkende inkl. brukers IP-adresse 5) En må kunne "blogge" brukere Noen som vet om et slikt program jeg kan installere på min webserver (Apache på Windows 2003 Server)? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vet ikke om det er dette du leter etter, men på hotscripts.com fant jeg følgende: http://www.hotscripts.com/Detailed/43098.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dette skal da strengt tatt ikke ligge under Programvare, men PHP eller noe sånt. Lenke til kommentar
jsta Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Mulig det ja, men jeg hadde sett for meg at det fantes et enkelt program for dette. Har ingen erfaring med script... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå