Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Kjøpte meg en nokia 7110 fra retrofone i Storbritania. De brukte i overkant av en uke for å sende den. Jeg gav beskjed dagen før den ble sendt at jeg ønsket pengene refundert, og fikk bekreftet dette samme dag. Dagen etterpå ble telefonen sendt, og nå har det kommet brev fra Postens Godssenter om fortolling av mobilen. Har sendt minst en epost til retrofone, men ikke noe svar. Det sendte jeg faktisk samme dag som de sendte telefonen. altså nesten en uke siden. skal jeg bare være så slem og hente den, når de ikke en gang vil svare meg på henvendelsene mine? varen kostet inkl fra 44.95 pund. noe rundt 500 kr, og jeg må betale moms. Endret 15. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Inja Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hvis de går med på å gi pengene tilbake så er det bare si til tollen at du vil sende pakken tilbake uten å fortolle. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 de har refundert pengene allerde. Det ble gjort før de sendte pakken. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 bare å be tollen sende tilbake pakka. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 tror jeg bare venter en uke til, og ser hva butikken ber meg gjøre..*sende purre mail* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå