Gå til innhold

Kjøp av noen deler, Forslag ? :P

Anbefalte innlegg

ok, Jeg skal kjøpe et nytt HovedKort, ny PSU, CPU, RAM ok Skjermkort, har ikke bestemt med på noen av disse enda :p

men er usikker på kordan Hovedkort jeg skal ha

Brukes mest til Spilling Som Fek.s World Of warcraft, mest det og skal Antageligvis kjøpe et skjermkort innen Nvidia, et av de nyeste

Burdsjettet er vell på rundt 1000-1300

vist det er noen som har noen brae forslag til Hovedkort så ville jeg sette kjempe stor pris på all hjelp :thumbup:

vist noen har noen gode forslag til CPU som passer til dette Hovedkortet innen samme pris klasse ville jeg sette enda større pris på det :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop.no kjører en kampanje på denne pakken nå om dagen. Om jeg har forstått budsjettoverslaget ditt riktig skal denne ligge nolunde innenfor det du ønsker bruke. Slike pakker er veldig hendige iom at du ikke trenger å bekymre deg for komabilitet, den består dessuten av veldig gode komponenter med gode oppgraderingsmuligheter.

Lenke til kommentar
Netshop.no kjører en kampanje på denne pakken nå om dagen. Om jeg har forstått budsjettoverslaget ditt riktig skal denne ligge nolunde innenfor det du ønsker bruke. Slike pakker er veldig hendige iom at du ikke trenger å bekymre deg for komabilitet, den består dessuten av veldig gode komponenter med gode oppgraderingsmuligheter.

:w00t: Passer jo perfekt til ditt(trådstarter) bruk. Godt tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...