AzureMure Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ok, Jeg skal kjøpe et nytt HovedKort, ny PSU, CPU, RAM ok Skjermkort, har ikke bestemt med på noen av disse enda men er usikker på kordan Hovedkort jeg skal ha Brukes mest til Spilling Som Fek.s World Of warcraft, mest det og skal Antageligvis kjøpe et skjermkort innen Nvidia, et av de nyeste Burdsjettet er vell på rundt 1000-1300 vist det er noen som har noen brae forslag til Hovedkort så ville jeg sette kjempe stor pris på all hjelp vist noen har noen gode forslag til CPU som passer til dette Hovedkortet innen samme pris klasse ville jeg sette enda større pris på det Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Budsjettet på 1000 - 1300?? Mener du på hver del? Så max budsjett er på 6800 kr? Vil du legge mest vekt på skjermkort? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) 1000-1300 alt til sammen, eller hver del? Du får ikke noe bra skjermkort til 1300kr. Ellers så e vel dette HKet og denne CPUen grei. Dette skjermkortet? EDIT: Velkommen til forumet, og skriv litt mer tydeligere neste gang du lager et innlegg EDIT2: Nforce4 oppsett: HK, CPU, Skjermkort Endret 15. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
AzureMure Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 formulerte mæ kanskje litt dumt men, 1300 for Hovedkortet, og 1300 for Cpuen sånn ca skjermkort og alt det andre tenkte jeg ikke på, men kjøper vell et skjermkort til 2500-3000 eller noe sånnt Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Velkommen til forumet Her er deler som jeg vil anbefale: HK trykk her CPU trykk her --------------------------------------------- Dette skjermkortet er på uketilbud SKJERMKORT trykk her --------------------------------------------- Her er da et hovedkort, cpu og skjermkort Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop.no kjører en kampanje på denne pakken nå om dagen. Om jeg har forstått budsjettoverslaget ditt riktig skal denne ligge nolunde innenfor det du ønsker bruke. Slike pakker er veldig hendige iom at du ikke trenger å bekymre deg for komabilitet, den består dessuten av veldig gode komponenter med gode oppgraderingsmuligheter. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop.no kjører en kampanje på denne pakken nå om dagen. Om jeg har forstått budsjettoverslaget ditt riktig skal denne ligge nolunde innenfor det du ønsker bruke. Slike pakker er veldig hendige iom at du ikke trenger å bekymre deg for komabilitet, den består dessuten av veldig gode komponenter med gode oppgraderingsmuligheter. Passer jo perfekt til ditt(trådstarter) bruk. Godt tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå