Gå til innhold

Nanny 911, drittunger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA I?!

 

Ene barne pissa på gulvet, wtf :no:

Det er moras feil (den episoden). Så hun bare smilte når hun så det og lo. Er det faen meg mulig ?

 

Jeg hadde gitt de oldschool juling, noen unger trenger det, rett og slett. Går ikke ann å lære de apekattene en shit. Når de står der og whiner og skriker hadde jeg teipa igjen munnen og teipa de til en stol i et eget rom hvor de satt til de var helt rolige.

 

/irritertmodus 2k5

Lenke til kommentar
Fæle unger :ermm:

De er så ille at det nesten virker om at produsenten har bedt dem om å utagere litt ekstra til tider, slik at de får bra opptak. Håper for guds (og naboenes) skyld at det er lagt på litt ekstra for TV.

Ja, det kan hende :p Og når det er kamera der og masse folk som ser på, må man vel tro at ungene kan oppføre seg en liten smule iallefall :cry:

Lenke til kommentar

Enig i at det oppleves som helt sykt for de som er "utenforstående" å se dette, men det er dessverre blitt et faktum at det begynner å bli en stor andel av barn som får så feil oppdragelse at resultatet er på nivå med det denne TV serien presenterer, selv om dette selvfølgelig er satt på spissen.

 

Har samboer som er lærerinne i 1. klasse og det er ikke sjelden at jeg får høre om frustrasjonen blant lærerne fordi de må bruker mer tid på å lære bort folkeskikk istedet for å lære bort det elevene burde lært.

 

Uten å dra frem denne serien som noe "skole-eksempel" så tror jeg samfunnet ville ha godt flere slike serier og mer søkelys på problemet med dårlig oppdragelse, for det er ofte små tiltak fra foreldrenes side som gjør store utslag i ungenes adferd.

Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger å fike til ungene en gang. Det holder lenge med å være bestemt, og sende de på rommet hvis de ikke oppfører seg. Problemet her er jo ikke at ungene er umulige, men at de har lært at de får lov til å gjøre det de vil, og at foreldrene gir seg hvis de herjer nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...