Ueland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvordan finner jeg ut vilket medlems nummer jeg er ? Epz. Ved å klikke på brukernavnet ditt får du en URL i nettleseren med et tall på slutten, det tallet er medlemstallet ditt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Litt enige med dere her at om man registrerer seg og poster ikke i løpet av 1-2måneder så burdet man slette denne brukeren. Hvorfor? Det er mange som registrer seg for å lese på forumet. Mye greiere om det er noen poster man vil ha varsling på osv. Mener selvsagt de som ikke benytter seg av en eneste tjeneste på hw.no og som ikke poster. Man kan jo ha en slags aktiverings mail som blir sendt ut etter en hvis tid med inaktivitet (1-12 måneder) og om man ikke reaktiverer så blir man slettet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvem er bruker nummer 60 000?? edit: Det sier seg jo selv var jo bare å skrive inn 60 000 i steden for mitt medlemsnummer, problemet løst ! btw det var Jarlebruun *finne ut hvem som er nummer 1 osv * EDIT2: Legg merke til at en rekke medlemmer som er medlem 100 ,1000, 2000, 5000, 10.000 osv (alle tall som er litt spesielle ) Mange av dem har ikke postet en eneste post, hmm lurer på hvorfor den personen gjorde det vel ikke tilfeldigvis for å bli medlem nummer **000 (eller noe sånt) Dette er brukere som burde bli fjernet+de dere vet bare er er for å lage kvalm! TSP - Problemer er til for å løses Endret 22. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Det er nope som ikke stemmer med registreringsgreia der da. Bruker nr. 10(link) registrerte seg tydeligvis før bruker nr. 1(link) Helt uvesentlig men... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 *føler seg litt spesiell* siden medlem i "over *2000 meldingersklubben* som det tross alt ikke er så mange av huff... skaffe seg et liv ja Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bruker #1 ble opprettet med IPB Brukere fra tidligere forum ble importert etterpå. Plausibel forklaring? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 "over *2000 meldingersklubben* Den har ikke jeg hørt noe om... Hvor melder man seg inn? Men seriøst, postcount burde vært deaktivert, bare tullete å bli opphengt i antall poster. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 For det skjer jo så ofte... word.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå