phax Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hei, igår daua bare plutslig batteriet mitt på den 2-3 uker gamle k500i'n min! Saken er at jeg var i byen og gikk tom for strøm. Gikk derfor inn på en mobilbutikk der en kompis av han jeg var sammen med i byen jobbet, og jeg fikk de til og lade mobilen mens vi trødde litt rundt. Etter en halvtime kom jeg å plukket opp mobilen og da ville den ikke slå seg på. Først tenkte jeg bare at mobilen kanskje ikke hadde blitt ladet, at han på butikken bare hadde glemt og sette i kontakten eller noe lurt! Men når jeg kom hjem satte jeg i laderen og da lyste bare mobilen rødt og ingenting skjedde. Prøvde så å bytte batteri fra en kompis sin telefon og da startet mobilen min uten problemer. Satte så mitt orginale batteri i kompisen sin telefon og da fikk han samme problemer, så det er tydelig at batteriet er dødt. Regner med jeg får nytt batteri visst jeg bare kontakter tele2. (kjøpte mobilen på tele2.no) Men jeg lurer bare på hva som kan ha skjedd siden batteriet døde slikt. Kan de som ladet den ha gjort noe for og forårsake dette? edit: litt typo.. Endret 15. januar 2005 av phax Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå er jeg litt usikker på om mobil-garantien gjelder på batteriet, men hvis ikke vil det gå under kjøpsloven. Siden du nylig har kjøpt telefonen skulle dette ikke være noe problem. Dersom det skulle dekkes av garantien er det som regel raskest å levere den inn selv på nærmeste serviceverksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå