Jimmy Pop Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 15:32, Kjetil Lura skrev: Quote: Den 2002-06-13 02:24, Jimmy Pop skrev: ok det er en forkortelse for.http://www.overklokking.no Kjetil Var det bare meg som så humoren i å linke til en frisør-side?? Jeg er ikke helt nubi. Kanskje litt, men ikke helt. Litt helt, kanskje. Men kanskje.. ehh... Greit... newbie. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Jeg er ikke helt nubi. Kanskje litt, men ikke helt. Litt helt, kanskje. Men kanskje.. ehh... Greit... newbie. Det beviste du ved å trippel-poste :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 00:48, amund skrev:Jo, det er nettopp det jeg har gjort. Vet noen hvordan støtten er for templates? Vi kjører jo et litt spesielt system med flere søstersider (forum.hardware.no, forum.overklokking.no, forum.digitalkamera.no, osv.)Mvh,Amund Støtten for templates er _meget_ bra! Tror ikke det skal by på problemer... Har kikket litt på det... Har du foradret mye i databasen da? Du kan jo prøve å sette det opp på en maskin/workstation for så å oppgradere å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 02:02, aurstad skrev:Det beviste du ved å trippel-poste :smile: Det var ikke min feil!!! Men hvorfor får jeg ikke slettet de? Det pleier da å gå an! Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Ja, innen 30 minutter etter at postingen er foretatt. Jeg sletter dem for deg nå - er bare å sende en privat melding med link til tråden ved liknende tilfeller. Mvh. yummy. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Tusen Takk for hjelpen, yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå