eggi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Så har jeg fått min nye Dell 2005fpw Ved mangel av lang nok DVI kabel koblet jeg den til med d-sub, og jeg er ikke fornøyd med resultat ved bruk til surfing/word, får ikke teksten skikkelig skarp. Har prøvd ulike clear type tunere uten hell, håper dette vil bedre seg ved å bruke DVI kabel. Men ved avspilling av film er bildet meget bra også ved spilling, har kun prøvd WoW så langt. Da jeg har pcen i kjelleren trenger jeg en 5m lang monitor kabel, men alle butikkene her i byen solgte selvfølgelig bare 3m og ingen hadde noen forlengere. Men på clas ohlson fant jeg en 5m lang DVI-I kabel som jeg kjøpte i håp om at jeg kunne knekke av de 4 pinnene som er ved siden av flatkontakten, har lest her på forumet at det skulle funke. Men det viser seg at den flate kontakten på DVI-I kabelen også er for bred, mitt spørsmål er da: kan jeg klippe av flatkontakten slik at den passer? vil helst være 100% sikker på at jeg ikke kommer til å ødelegge skjermen eller skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå