Gå til innhold

Bærbar til mor

SteinF

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Lurte på om det var noen som kunne komme med en anbefaling på bærbar PC til min mor?

Budsjettet er 10 000kr.

Krav som stilles er:

God skjerm, ikke mindre enn 15 tommer.

WLAN for surfing i stua.

Godt tastatur.

Og litt ytelse da. Jeg hater pc'er som henger, så en brukbar Pentium M hadde passet bra. Helst 1024MB RAM min 512. Et bedre skjermkort enn Intel Extreme Graphics hadde vært fint. Størrelsen er ikke så viktig, men det skal jo være en bærbar :p

Takker for alle svar :D

Edit: helst 7200 rpm harddisk. Minimum 40GB. helst ikke mindre enn 60GB. (Har en ekstern på 152GB hvis det blir helt fullt da :thumbup: )

Endret av SteinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noe som skurrer her;

Hva er det din mor skal bruke PCen til egentlig? Du har noen ville krav til å være en laptop til mor, såfremt din mor er en gjennomsnittlig mor.

Den fra netshop bør holde i haugesvis uten å oppgradere noe som helst.

MHm... en gjennomsnittlig mor bruker ikke pcen til mer krevende enn skriveprogrammer, internett, mail og eventulet film og musikk. Så Netshop pcen er overkill i seg selv.... men uansett er den set beste kjøpet :thumbup:

Lenke til kommentar

Mødre , de liker vell ikke og se filmer på pc har jeg erfart i allefall

de skal ha onkelig skjerm AKA : TV ol.

Musikk har de på plater så de bare kjører edn i en cd spiller eller trøkkern inn i cd rom'en

så netshop sin pc er MYE MYE mer en hva hun trenger

Hadde jeg skullt kjøpe pc til min mor så hadde hun ikke trengt noe bedre en celeron-m eller hva det heter (hadde seff gitt hu P-M da , men det er for det er bare sånn jeg er :!: )

liker ikke celeron (annet en Doenload pcen min)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...