Abe_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) jeg har akkurat kjøpt nye deler til pc'en, derfor formaterte jeg. men etter det ble internetten min SINNSYKT treig jeg har Tiscali 700/128 eller noe Ps. unnskyld hvis feilpostet Endret 15. januar 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg har akkurat kjøpt nye deler til pc'en, derfor formaterte jeg.men etter det ble internetten min SINNSYKT treig jeg har Tiscali 700/128 eller noe Hvis du gikk rett på nett uten brannmur påskrudd kan du ha blitt infisert på sekundet. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hvis du gikk rett på nett uten brannmur påskrudd kan du ha blitt infisert på sekundet. Ikke bare kan, men jeg vil tro dette er 100% garantert. Installerte Win2K forrige dagen (på en bærbar jeg har stående), og så fort jeg logga inn etter at installasjonen var ferdig så var sirkuset i gang:) Vet at det er måter å omgå dette på, men morsomt er det uansett:) Edit: Litt konstruktivt: Før du installerer: Sørg for at du har de nødvendige sikkerhetsprogrammene på en CD. Bruker du WinXP så burde det holde med Service Pack 2 + ditt favoritt antivirus program. Når du skal installere: Trekk nettkabelen ut av maskinen, installer operativsystemet + det som er nevnt over. Etter at du har installert: Sett tilbake nettverkskabelen, og kjør en runde Windows Update. Etter dette er du "good 2 go" Endret 15. januar 2005 av trost i taklampa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå