alerstad Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mottok bestilling i går kveld, og tok fatt på montering. Det var med stor skuffelse jeg trykket på Av/På knappen. Det skjedde nemlig ingen ting! Har nå gått over og ser ingen feil... Har prøvd å snu på HDD-LED og power-LED ledningene uten at dette hjalp. Har et ASUS HK, og når jeg skurr på PSU lyser en grønn liten lampe på selve HK, noe som vel skulle tyde på at HK får strøm. Kan det være at det noe galt med kabinettet, at av/på knappen f.eks ikke virker? Har noen tips om hva som kan være galt, og hvordan jeg skal finne ut av hva som er mulig feilkilde. Anders Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 - Har du mulighet til å teste med en annen CPU? - Prøvd å sette minne-brikken i en annen slot? - Sikker på at ingen ting kortslutter kortet? Lenke til kommentar
azzkikr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du sjekket at du har montert rett antall skruer i Kabinettet ? Sjekk dette med info som fulgte med Kabinettet. Det blir feil å sette inn skruer der det er ledig plass, da det neppe er mer enn omtrent 9 stk som skal holde Hovedkortet på plass, for mange skruer kan kortslutte Hovedkortet. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har HK'et en slik 4 pins strømplugg? Er nemlig noen HK som ikke starter uten at den er koblet til. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du sjekket at ccmos jumperen står på riktig plass? Det var feilen når KV7 kortet mitt ikke ville starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå