Skribenten_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hei, har laget en hjemmeside til min lillebror band, bandet heter altså "john deniro" og de spiller en blanding av rock og blues. er litt usikker. lurte på hva dere syns. dette er kun bare layouten, ikke ferdig side til siden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis man trykker på play flere ganger starter sangen i flere versjoner oppå den forrige. Grei side, så fort lenkene fungerer osv. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 hehe... viste jeg ikke, ikke helt stødig på actionscript nei Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg fikk ikke flashen til å virke før jeg høyreklikka og valgte forward. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 jøss så rart.. bruker du IE da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jøss så rart.. bruker du IE da? Prøver du å være frekk? :!: Nei, bruker FF 1.0. Kan være at den fortsatt drev og lastet ned flashen, i tilfelle anbefaler jeg en indikator på hvor lenge man har igjen å vente. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jøss så rart.. bruker du IE da? Hvordan flash-en fungerer skal ikke ha noe å si på hvilken nettleser man bruker da Flash-en blir vist ved hjelp av en Flash-plugin og ikke er en del av nettleseren. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 en sånn indikator hadde vært kult, men jeg har virkeligi ingen anelse på hvordan man lager en sånn en... er det vanskelig? noen som har noen linker til en guide til flash mx? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ting fungerer til meg, uten å gjøre noen slags klikk eller noe annet. Likte dette, men bare flaks for deg at jeg syntes musikken var ok å høre på. Ellers hadde jeg blitt vanvittig irriterrt over at det startet av seg selv. Dig var den gitaren i header noe kjedelig etterhvert. Kanskje la den loope litt, så legge inn et annet passende bilde? <title> har er noe upassende, syns ikke du? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 http://www.acopy.org/blogg/web/musikk-pa-web/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skulle jeg svart "stygg" eller "fin" så måtte jeg dessverre sagt stygg Så prøve og gi litt mer konstruktiv kritik da (Ikke no jeg er flink til) - Litt kjedelig - Flere farger hadde kjanskje gjort seg ? - blei "huggern i hue" av header - Kule "profiler". Det skal du ha - Fonten var vanskelig og lese Ok, helt greit med musikk på siden Men, jeg liker att jeg selv må skru den på! Siden var vel egentlig ok:) grunnen til svaret: "Stygg", er pgr. jeg IKKE er noe fan av flash prinsip sak egentlig! Men, du kan sikkert få en bra side. Stå på Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 åhhååå... drep den lyden!!! Lyd på web er det verste som finnes. Lukket nettleseren straks jeg hørte det var lyd på siden, hjelper ikke hvor bra siden er ellers! Lyd skal kunne lastes ned, for så å høres, ikke gi folk med stort anlegg hjerteproblemer. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 trykker du flere ganger på play knappen spiller de kanon! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 åhhååå... drep den lyden!!! Lyd på web er det verste som finnes. Lukket nettleseren straks jeg hørte det var lyd på siden, hjelper ikke hvor bra siden er ellers! Lyd skal kunne lastes ned, for så å høres, ikke gi folk med stort anlegg hjerteproblemer. Word. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 trykker du flere ganger på play knappen spiller de kanon! Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå