Gå til innhold

Valg av ny PSU

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha to nye PSUer til mitt CM Stacker kabinett og trenger hjelp til å velge en som ikke for dyr og har mange drevkontakter. Skal ikke koste mer en 700,- stk. Her er de jeg har sett på og +/- med dem:

Thermalrock Power View 450W

Pluss: Kabelstrømper. Den har et frontpanel som sier hvor mye Watt som er i bruk, noe som hadde vært kult og den har en ekstra kabinettvifte.

Minus: Jeg vet ikke noe om den og finner ikke noen erfaringer med denne. Er det noen som har den eller prøvd den så vil jeg gjerne høre hva dere synes om den.

Tagan TG480-U01

Pluss: Lest mye bra om den. Den har masse drevkontakter.

Minus: Er ikke kabelstømper på kablene.

Er den noen som vet om en bedre PSU som har mange drevkontakter og kabelstrømper.

Endret av Highlander101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visst jeg var deg så vill e jeg gått for NorthQ!!!!

OFFTOPIC: Velkommen til forumet

Har sett på NorthQ stømforsyningen nå og den har ikke nok drevkontakter. I maskinen min er det to cd-rommer og 7 harddisker(2 er sata) planleger å fylle kabinettet så trenger ivertfall 15 drevkontakter totalt inkl. sata.

Lenke til kommentar

Har sett på NorthQ stømforsyningen nå og den har ikke nok drevkontakter. I maskinen min er det to cd-rommer og 7 harddisker(2 er sata) planleger å fylle kabinettet så trenger ivertfall 15 drevkontakter totalt inkl. sata.

det er bare og bruke splittere da...koster lite.

tviler på at du finner en normal psu med 15 molexer

Lenke til kommentar

det er bare og bruke splittere da...koster lite.

tviler på at du finner en normal psu med 15 molexer

Er jo 10 molex og 2 sata på tagan PSU'n og jeg skal ha to av dem. da får jeg 20 molex og 4sata.

Fant en til kandidat:

Aspire Aluminium 520W ATX, 3vifter Sølv

Pluss: Mange drevkontakter, to Sata, masse watt.

Minus: Ikke kabelstrømper

Er dette en såkalt "Billig" PSU som ikke lever opp til spesifikasjonene eller er den god?

Endret av Highlander101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...