Gå til innhold

Får error når eg spiller World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problem. Leste lenge på forumet så testa jeg å klokke ned pcen. har xp2400 som var klokka til xp2800 så jeg klokkan ned til xp2400 farten igjen.

 

Etter det har jeg ikke sett den erroren, har spillt i sikkert 4 timer i strekk uten error.

 

eller den kom 2 ganger når jeg exita spillet men da betyr det jo ikke noe uansett :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sleit med 132 errors selv, det jeg måtte gjøre var å fjerne 1x 512mb rambrikke!

Virker som om enten den andre brikka er dårlig, eller at spillet rett og slett ikke liker at jeg kjørte dual channel. Brikkene er nesten helt nye, men skal sjekke dem så fort jeg får tid. Fikk spilt i 7-8 timer igår uten en eneste error.

Men fy å det lagger noen ganger.

Lenke til kommentar

Får akkurat samme erorren, har til nå fått den ikke mindre enn 120 ganger siden jeg starta på final beta for 3-4 dager siden. Bruker faktisk mer tid på og starte spillet/maskin pånytt etter at det crasher, enn jeg faktisk bruker på spillet. :thumbdown:

 

Det skal også sies at dette er det eneste spillet som dette skjer i, så Blizzard har nok greid og knote det til på en eller annen måte...og det er absolutt ikke akseptabelt og release spillet når en såpass stor feil ødelegger alt som er av spillopplevelse. :cry:

Lenke til kommentar

jeg sletta skjermkort driverene og la in nye, da fikk jeg en annen feil, men så sletta jeg spillet g la det inn på nytt. da funka det fett som snus.

 

men hører rykter om at de skal stenge serverene 1 uke før spillet kommer ut, det betyr at i dag er den siste dagen vi får spilt det før spillet er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...