paalhb Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har lagt ut en mp3 på mitt hjemmeområde som jeg skal bruke som ringetone på min K700i, men når jeg prøver å laste den ned får jeg denne beskjeden : "Tilgang nektet.Prøv en annen kobling eller kontroller innstillingene." Har telenor abbonemang. Funket helt fint å laste ned et theme fra samme sted, prøvde også zedge, men fikk samme feil der. filen er på 392 kb. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg fikk akkurat samme feilmeldinga når jeg prøvde å legge ut et mp3-klipp på wap-siden min. Er det noen som vet hva som kan være problemet? Min fil er på 441 kB. Jeg har en K700i. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vet at dette er off-topic, men: hvordan lager man wap-side? Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg startet med disse linkene: amobil.no WAP tutorial Kan våre problemer med mp3 nedlasting ha noe med størrelsen å gjøre? Slik at vi må finne en annen måte å gjøre det på når de kommer over en viss størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå