Alandris Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Heisann, jeg skal kjøpe meg et nytt headset m.microfon. Jeg skal bruke det til og spille med og høre på musikk og filmer, jeg vil gjerne ha stereo ikke 5.1 :> Har sett på denne : http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=144388 er det noe bra? prissklasse 300 - 400kr (fikk ikke mer av pappa :S Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg fikk Logitech Extreme PC Gaming Headset (puh, imponerende navn...) til jul av min mormor (!). Det spiller helt ok musikk, sitter ganske bra på hodet, men etter et par timer begynner neckbanden å gnage seg inn i toppen av øret. Men ikke misforstå, det sitter utrolig godt på hodet. Microfonen er utrolig bra, og etter min mening er dette headsetet helt perfekt for gaming, bruker det opptil flere timer hver dag. Jeg vil si lyden til musikk osv. er god, men når man skal spille høyt, begynner bassen å skurre litt. Men spiller ikke veldig mye høy musikk, så jeg merker ikke mye til det. Alt i alt vil jeg anbefale dette headsettet, ikke minst med tanke på prisen, ca. 250kr. Endret 15. januar 2005 av NoXify Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kjøp Plantronics audio .90. De er behagelig å ha på, og det er god lyd i mic'en. Pris: ca. 450 Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Logitech Extreme PC Gaming HeadsetFikk det samme for to måneder siden, og er helt enig med deg! Supert headset. Er det headsettet som har passet best til meg. God lyd til spilling, sitter bra på hodet, utrolig fin og klar mic, volumkontroll og sist, men ikke minst; en veldig bra pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå