Gå til innhold

Barnefilmer som handler om verdensrommet

CurSe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen.

Lenke til kommentar
Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen.

Flight of the Navigator heter den. Elsket den filmen da jeg var liten :)

Lenke til kommentar

Ahhh den filmen elsker jeg og :D husker jeg så den når jeg var liten og jeg var helt frelst :D Til og med den dag i dag tenker jeg på scener fra den filmen :love:

Lenke til kommentar

Flight of the Navigator heter den. Elsket den filmen da jeg var liten :)

den er digg!! :love:

lastet den ned og så på den for ikke så lenge siden(hadde den på VHS da jeg var liten).. herlig film..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...