CurSe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skal vise en film til en 4.klasse som handler om verdensrommet/romvesener. Det må være en film som helst ikke overstiger 1t og 40min. Har kommet på noen,men håper at dere kan komme med flere forslag: E.T Lilo&Stitch Sjørøverplaneten Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Spaceballs! Ikke så mange romvesener, men vi har da Yogurt, Barf og Pizza the Hut iallfall. Uansett: rett og slett drittmorsom. Space Jam. Har faktisk ikke sett den da men.. Laget for "barn" iallfall. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Titten Tei og Sjonken Rolf In Outer Space S, Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Titan A.E. (94min) er ein sci-fi tegnefilm, er vell på engelsk med ein rekke tjente skodespelarar (usikker på om den finnst i norsk versjon). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen. Flight of the Navigator heter den. Elsket den filmen da jeg var liten Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen. Ahhh den filmen elsker jeg og husker jeg så den når jeg var liten og jeg var helt frelst Til og med den dag i dag tenker jeg på scener fra den filmen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hm, hva med Titan A.E.? Jeg likte den, men er usikker på om en fjerdeklasse hadde likt den. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Star Wars! Hva behager? Star Wars er ikke barnefilmer! tvert om Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) star wars er barne film jo, masse små søte bjørner som løper rundt, Endret 19. januar 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Dobbel post. Endret 5. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen som husker den filmen med han gutten som stikker av eller noe i skogen og faller ned noe greier og det var et romskip som var strømlinjet og var sølvblank og greier og han reiste med den og altmulig. Arrgh husker ikke ka den filmen heter men det så noen ganger når eg var 10år eller noe. Har alltid hatt lyst å se den igjen. Flight of the Navigator heter den. Elsket den filmen da jeg var liten den er digg!! lastet den ned og så på den for ikke så lenge siden(hadde den på VHS da jeg var liten).. herlig film.. Endret 19. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ahh det var det den het ja. *prøve å skaffe* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Forbidden Planet, denne filmen er midt i blinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå