borær`n Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hei på dere Kan noen svare meg på dette? Har ett MSI K8T neo fis2r hoved kort, her om dagen oppgraderte jeg bios for første gang,fra ver 1.0 til ver1.9.Etter jeg oppgraderte bios har følgende ting skjedd,når jeg slår av maskinen,er det fortatt strøm på usb porter + tastatur og mus kontakter.Er dette riktig,eller er det bere en feil bios innstilling?Alt annet virker ok Hvis du har ett msi k8t neo,vil jeg gjerne vite hva det står under, Power Managment Features i din bios. Håper det er noen som vil svare. Endret 17. januar 2005 av borær`n Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har ikke hørt om andre som har det problemet, men er ikke så veldig oppdatert på det hovedkortet. Er det en betaversjon du har flasha med? I alle tilfeller bør du vel rapportere dette til MSI slik at de får fikset det i en eventuell revisjon. Lenke til kommentar
borær`n Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Takk for svaret. Endret 17. januar 2005 av borær`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå