Gå til innhold

Knallpris på Tagan 480W på PCStyling.no

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare gjøre folket oppmerksom på at PCStyling i januar har et særdeles godt tilbud på Tagan 480W PSU. De tilbyr til og med gratis frakt......... :thumbup:

Prisen er kr. 650,-.

Jeg kjøpte et slikt PSU i desember (eller var det november), og da måtte jeg ut med ca. 950 kr. I tillegg kom det frakt, så dette er et knakende bra tilbud.

Og, NEI, jeg hverken jobber hos eller kjenner PCStyling - i tilfelle noen skulle falle for fristelsen å flame om det.......

EDIT: Oi, ny info på sidene deres:

Kjære alle powerkunder!

(14/01/05) Denne ukens tilbud ble visst veldig populært.

I dag greide vi det kunststykket å gå tomme på lager

for Tagan 480 watt. Vi har solgt like mange Tagan 480

på 1 dag som vi normalt gjør på 1 måned. Fortvil ikke,

vi lover at alle som bestiller ukens tilbud innen søndag

kl 24:00 får Tagan 480 watt til 650,-. Ny levering er

ventet inn hos oss 20 januar.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva med å linke til PCStyling.no i den første posten...? :hmm:

Så late kan ikke folk være, at de ikke makter å skrive det inn i nettleseren selv.........

Nei, enn skulle ikke tro det, men jeg ser mange som er det, så jeg linker herved til PCstyling.no

Er dette en bra psu i forhold til alt annet som er der ute?

Det er en knallbra PSU, kraftig, støysvak og stabil! Og til den prisen er den et skikkelig KUPP! Eneste negative jeg har å si om den er at overgangen fra 24 pins til 20 pins ATX er litt "klomsetet, og stiv", men ikke noe stort problem!

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Har selv en ordre fra 14. hos PCStyling, har lest diverse tester, fant en mer "ekstrem" i dag http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=2...ews&cat_id=1040

Her fikk et par andre eg trodde var seriøse "passet" påskrevet. Om kablingen enda ikke er modifisert er det en 24 pin ATX med adapter til 20 pin. Tagan 420 i-Xeye har 20 pin med en ekstra 4 pin med Jord,+3, +5, og +12 V som "hektes" på 20 pin kontakten for å få en 24 pin.. en slipper adapter :)

Lenke til kommentar

Veldig bra kvalitet?

Jeg har ikke lest mange tester av dette PSU-et men jeg har notert meg følgende på www.tomshardware.com (kanskje webens største hardware side):

Sitat: (http://www6.tomshardware.com/cpu/20041217/stress_out-01.html)

"Tagan's weaknesses are not new to us. A total of five power supplies suddenly failed in the labs during the past year."

Nå driver nok de en hel del testing med ganske mange maskiner, men selv for dem er 5 noe i overkant av hva man kan kalles normalt. Det er i alle fall 5 for mange i forhold til å kalle det knallbra...

Det skal dog merkes at de sikkert har et noe høyere stressnivå en menigman på sine PSU, men det finnes vel noen her som også kommer til å bruke mer enn 150w...

space

Lenke til kommentar
Om kablingen enda ikke er modifisert er det en 24 pin ATX med adapter til 20 pin. Tagan 420 i-Xeye har 20 pin med en ekstra 4 pin med Jord,+3, +5, og +12 V som "hektes" på 20 pin kontakten for å få en 24 pin.. en slipper adapter :)
Tror nok det er kommet en ny versjon av strømforyninga, ja. En slik "hekt-på"-løsning har hvertfall min Tagan 480W som jeg akkurat har kjøpt fra mpx. Samme gjelder for P4-kontakten(e). Veldig enkelt og greit, men det skal nevnes at jeg måtte flytte den ene viftekabelen fra uttaket direkte over ATX-kontakten på mitt NF7-s. Ikke noe stort minus i min bok.

Ellers er det et par andre forandringer, den har 4stk SATA-kontakter, PCI-E-kontakt samt egen 4p molex for GFX. P4-kontaktene, ATX-kontakten og PCI-E-kontakten er sleevet, resten er tvinnet.

Når det gjelder ytelse, vel, det er egentlig totalt overkill for mitt system, men det er sånn jeg liker det :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...