lofotknut Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 en kamerat har akkurat kjøpt seg ny pc: asus a8n sli deluxe 3000+ cpu twinmos dual pack 1024 mb chieftec 360 w Black Msi 6800 skjermkort seagate barracuda hd nec 3520 dvd brenner Har bygd den , når han skrur på maskina så går maskina så det durer men Det kommer ikkeno skjermbilde! HElp! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mangen som har dette problemet i det siste da. Sier det samme til deg som de andre, har du husket avstandspinner mellom hk og kabinett? Hvis ikke, får du dette problemet. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jau avstandspinner er fiksa det, ellers hadde vel ikke maskina starta i det hele tatt.. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 noen andre som har peiling? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vet ikke om kanskje strømforsyningen din kan være for liten... Ellers er det kanskje noe som er fukket? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 strømforsyningen skal da holde den...på tide å ta fram øksa Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 strømforsyningen skal da holde den...på tide å ta fram øksa <------avatar----- Lenke til kommentar
hartvei Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekk at hovedkortet ikke er satt opp til å bruke 2 skjermkort. Det er en "chip" mellom posisjonene til skjermkortene som skal settes i rett posisjon. På ett kort jeg moterte igår fikk jeg samme problem og på dette hovedkortet var denne "chip'en" satt slik at jeg måtte ha satt inn 2 skjermkort i SLI modus for å få startet maksinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå