Tenshi Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 KirkeLAN er ett dataparty i sin helt egen sjanger. Vi holder til i Olsvik Kirke sin kjeller hvor vi har plass til 70 personer. Vi har mange ganger tidligere arrangert LAN i kirkekjelleren med stor suksess og sosiale aktiviteter. KirkeLAN er lite, og på den måten blir det mer sosialt, man får sjangsen til å bli kjent med alle man vil bli kjent med, og dermed enda mer sosial moro. Det vil bli avholdt konkurranser i de mest populære nettverks spillene, samt aktivtetskompoer. Det blir også rigget opp storskjerm hvor det vil bli vist musikkvideoer, info, samt annen underholdning. Som du gjerne har lest i reglene er det ikke lov å ha med egne høyttallere, dette er fordi det vil bli rigget opp annlegg i lokalet hvor crew vil styre lyd, og det vil som oftest bli spilt musikk, så det behovet burde hvert dekket. Prisen for kirkeLAN er 100kr, og med tanke på alt du får igjen for pengene er dette en liten pris å betale for så mye moro. Sjekk ut www.kirkelan.now.nu Tenshi Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Kjapp titt på google, sa meg at det party-navnet allerede er tatt i bruk. KirkeLAN.net. Kan være en fordel å sjekke om noen andre har brukt navnet før dere tar det i bruk. Mvh Lars Åge Kamfjord Net-Admin @ KirkeLAN 1 og 2 Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 hvis dere vil ha folk BØR dere finne et annet navn uansett om det er brukt eller ikke. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Det skal være et GRATIS kirkelan her på Borgen i Asker, så jeg ville funnet et annet navn ja Lenke til kommentar
Dario Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Wow, gir kirkene ut gratis lokaler eller noe? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Wow, gir kirkene ut gratis lokaler eller noe? I hvertfall her.. Håper ikke kirken har som formål å tjene seg rike på LAN Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 vet allerede om kirkeLAN.net da, men er på andre siden av landet, dessuten har kirkeLAN eksistert LENGE før kirkelan.net, dette er vel 8 eller 9 gangen vi har det.... Tenshi Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Kjapp titt på google, sa meg at det party-navnet allerede er tatt i bruk. KirkeLAN.net. Kan være en fordel å sjekke om noen andre har brukt navnet før dere tar det i bruk. Mvh Lars Åge Kamfjord Net-Admin @ KirkeLAN 1 og 2 - vet allerede om kirkeLAN.net da, men er på andre siden av landet, dessuten har kirkeLAN eksistert LENGE før kirkelan.net, dette er vel 8 eller 9 gangen vi har det.... Tenshi auda ;D Ta eget råd laaknor ? Endret 15. januar 2005 av AmmO Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Ikke jeg som har starta det (har kun levert nettverket, har ikke hatt noe med noe annet å gjøre), og de som gjorde googla på det og fant ingenting av betydning. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Da har jeg noen oppdateringer. Vi har fått flere sponsorer slik at vi kan kjøre ett supert nettverk og ha de feteste premiene til compoer, følgende sponser faktisk kirkeLAN: - Datakjeden Bergen (www.datakjeden.no) - NextGenTel (www.ngt.no) - Platon Musikk - Vivendi Universal Games (www.vu-games.com) Vi har også nå fått opp registrering på webisdene våres, så for de som kunne tenke seg å komme så er det bare å begynne å melde seg på, sjekk ut www.kirkelan.now.nu Tenshi EDIT: Takk til laaknor som har laget ett supert registrerings-system... Endret 23. januar 2005 av Tenshi Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 oi.. bare 8 registrerte syntes faktisk det hørtes koselig ut jeg.. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Registreringen begynte netopp da, hehe... og plakatene er ikke hengt opp en gang.. Tenshi Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 KirkeLan her ble fyllt opp med èn gang nesten det. 32 deltakere totalt *glede seg til fredag* Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Vi har plass til 68 deltagere, blir nesten 80stk med crew Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 http://lansiden.no/index.php?pid=lan&sid=detail&lanid=250 Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Folkens, 6 dager til KirkeLAN tar av for fullt, fort dere å meld dere på, selv om ikke alle har meldt seg på venter vi omtrent fullt hus så hurry www.kirkelan.now.nu Tenshi 8) Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 Weee...det er søndag og LANet begynner "nesten" for min del. Holder på å pakke den lange huskelisten min nå ( http://www.gamesfreak.net/kirkelan/viewtopic.php?t=31 ) også skal jeg og nesten resten av crew opp for å rigge hele lokalet, sette opp LAN og WLAN, konfiguere alt sammen og hele pakken. Og har vi tid til overs, ja da er det SingStar for full hals ( http://www.gamesfreak.net/kirkelan/viewtopic.php?t=29 ) Tenshi Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Yeee, KirkeLAN er i gang og webcam er på plass, kan være det bare funker lokalt, er ikke helt sikker www.kirkelan.now.nu Tenshi Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Hvor er webkameraet? Finner det ikke på siden. Edit: Der ja! Endret 22. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Men funker vel neppe ut på nettet...eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå