Bear^ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har både søkt på google og på forumet og ikke funnet svar, så jeg spør da, er det mulig å bruke et PC ratt (Wingman Formula GP) på en Playstation 2. På forhånd takk Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tror nok ikkje det siden Playstation bruker Kryss, Firkant, Runding osv. og jeg tviler på at det er de på ditt ratt... Vist du i så fall har det er det nok ein annen programering i rattet så vist du trykker O på rattet blir det kansje X... Du kan jo prøve men ikkje skyld på meg vist det blir kortslutning i PS'n din... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Takker for svar. Lurte bare på det siden ratte har USB kontakt, og det ser ut som det er USB kontakt på PS2en. Får vel heller kjøpe et ratt til PS2en for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Takker for svar. Lurte bare på det siden ratte har USB kontakt, og det ser ut som det er USB kontakt på PS2en. Får vel heller kjøpe et ratt til PS2en for å være på den sikre siden Jepp... Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Logitech ratt funker både på PC og PS2. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Vil det si at du kan bruke PC ratt til PS2 eller mener du det at du kan bruke PS2 ratt til PC? Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg kan ihvertfall bruke mitt Logitech Momo Force til PS2, et PC ratt. Det er jo ikke værre enn at du prøver! Men jeg tror alle Logitech USB ratt funker på PS2. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Tusen takk for svar. Det er ikke min PS2 (har ikke engang PS2) men en venn av meg. Ville bare være helt sikker på at den ikke ødelegger PS2n, for jeg har ikke råd til å kjøpe han en ny en Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror ikke du klarer å ødelegge bare med å prøve Tenkte jeg bare skulle legge til at det virker som ikke alle Logitech ratt fungerer både på ps2 og pc. Jeg har et Logitech Wingman Formula Force ratt har ikke fått det til å virke på min ps2. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Edit: sorry leste fra PS2 til PC jeg Endret 17. januar 2005 av Archangel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå