SuperJan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har skaffa meg en Plextor 40/12/40A brenner. Virker helt grei den. Men det som plaga meg var at det gikk ikke å brenne over 700mb på en 800mb cd! Er det brenneren eller Nero sin "feil"? Håper det ikke var bortkasta å kjøpe 800mb cd'er... Hva kan jeg gjøre for å utnytte cd'ene? På forhånd takk, Jan-Sølve Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 PLextor har en begrensning på 84minutter ellerno... Skal visst være en jumper ellerno man skal forandre påinni for å fixe d... har ikke prøvd d sjøl... Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Funker fint det, men du må enable overburn i Nero. Gå på Preferences, Advanced, huk av enable overburn og sett tiden til 91 minutter. Når du skal brenne må du velge disc-at-once i stedet for track-at-once som er default. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Spørs hva du skal brenne. Er det en "image" cd; iso, bin osv eller en enkelt fil (f.eks stor divx-fil) så går det fint slik eldorado forklarer. Er det snakk om mange mindre filer, programmer, avi'er og .txt filer (hehe) så sliter Nero. Det er i hvert fall min erfaring. Plexor-brennere av nyere dato klarer 95 min. Dette kan du pgså teste selv med Neros eget program, Nero CD Speed eller Nero DriveSpeed. En av de... F. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hva med Winoncd da, kan den justeres slik at proget kan brenne 800 MB cdèr???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå