Mellet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om det brukernavnet og passordet som man har på www.online.no er det samme man bruker for å koble ADSL-Modemet til Internett? Eller er det et helt annet passord som står i brevet man motar fra Telenor? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om det brukernavnet og passordet som man har på www.online.no er det samme man bruker for å koble ADSL-Modemet til Internett? Eller er det et helt annet passord som står i brevet man motar fra Telenor? det er det samme. husk at du er også nødt til og ta @online.no etter brukernavnet ditt, men hvis du har windows xp så behøver du ikke kjøre igjenom den cden du fikk fra telenor. du bare tar: jeg bruker oppringt bredbånds forbindelse også fyller du ut "skjemaene" der Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om det brukernavnet og passordet som man har på www.online.no er det samme man bruker for å koble ADSL-Modemet til Internett? Hvis du har bestillt ADSL på samme abonnement som du har fra før av så er det det samme b/p ja. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Hva om jeg har endret passordet inne på Online sine sider? Må jeg bruke det nye passordet inne i ADSL-Modemet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva om jeg har endret passordet inne på Online sine sider?Må jeg bruke det nye passordet inne i ADSL-Modemet? Ja, det må du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå