roygeir Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 la in driver fra cd'n som fulgte med.. noen sier jeg skal ta driver fra aopen sine sider å noen sier nvidia.. er et geforce 6600 256 noen hint om hva jeg bør gjøre med dette? har googla en del men var lite å finne om dette korte.. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nvidia67.03 Driver til kortet ditt. Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 er pci express btw.. ingen forandring med den driveren du refererte til Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis VGA LiveUpdate Wizard er et program som var med på cdèn til skjermkortet,så hiv det ut. Innstallerer aldri hverken drivere eller program som følger med skjermkortet,holder lenge å laste ned de nyeste driverne fra Nvidia. Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ja d kom fra cd'n... tenkte eg sko prøva cd'n etter jeg har hadt å har enda mye problemer me blåskjermer etc har prøvd me driver fra aopen sine sider, din link, nvidia sine sider samt cd'n å til å me prøvd uten blåskjerm like forbasket:) men nå var d i grunn bare d liveupdate probleme eg stussa over can not find aopen card info lissom, hørtes jo ut som det er noe gæli hær me skjermkorte planen var å sende rammen tilbake til psdata på mandag, men tror jeg vil sende med grafikk kortet oxo gitt.. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Edit:Ble helt feil. Endret 15. januar 2005 av ghbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå