HondaNSR Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hei, eg må formatere harddisken min og skal då ogsa partisjonere den opp til system, og spillpartisjon. Er det da mulig å finne tilbake til gamle data? Ønsker og ett bra program til dette. Endret 15. januar 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Du spiller et sjangsespill ved å gjøre dette. Selv med et bra program er det ingen garanti får at du får tilbake særlig med data. Kan være alt fra 15-80% recovery rate. Mye data ser ut til å bli reddet, men inneholder bare fragmenter av filen. Kjør helle det viktigste ut på CD, eller få en kompis med mye ledig disk til å komme med maskinen sin. Eller kjøp en ekstern USB disk til 800,- som du kan bruke som "backup spiller" generellt også. Endret 15. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Det skulle eg ha gjort, hadde det ikke våre for at maskinen min er utsatt for mer eller mindre 100% kræsj Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ok hm, da ville jeg satset på recovery før du partsjonerer den. Men få låne en tom harddisk du kan restore til, eller skriver du over muligheten til å få tak i data på din egen HDD. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei, eg må formatere harddisken min og skal då ogsa partisjonere den opp til system, og spillpartisjon.Er det da mulig å finne tilbake til gamle data? Ønsker og ett bra program til dette. Sett din HD over i en annen maskin. Det er jo OS som har kræsja. Ikke now HW? I en annen maskin vil du da kunne hente ut det du vil spare på. Så kjører du bare igang reinstall. Å kjøre 1partisjon alene er et sjansespill i seg selv. Sett av 15gb til system å resten kan du jo dele som du vil, eller ha 1stor. Lykke til Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Trodde du hadde en kræsj, men hvis ikke er siste forslag det du må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå