theobal Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Er det mulig å klippe ut en del av en side og så lime det inn igjen i ppt? Det jeg trenger er en kode for dette så det lar seg gjøre så enkelt som mulig da programmet skal brukes av uvutende folk.... Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hva er PPT? Forkortelse for PowerPoinT, tipper jeg... EDIT: Vel, ikke nødvendigvis, men siden han snakker om excel så ka det virke sånn Endret 15. januar 2005 av opix Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvordan har du tenkt til at et program skal gjøre dette lettere enn den innebygde copy-paste-funksjonen? Jeg tror det bare blir vannskelig med et eget program til det. Marker et par celler i excel og kopier med Ctrl-C. Gå til PPT-vinduet og lim inn med Ctrl-V. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Forkortelse for PowerPoinT, tipper jeg... Ja, konteksten viser til PowerPoint, men det er alltids best å spørre. Lenke til kommentar
theobal Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 vel, siden dette er et exelbasert program som har en side som forandrer seg hele tiden og de som skal bruke det ønsker at den siden skal over til POWERPOINT(..), så ønsker jeg bare en "knapp" som de da kan bruke.... Noen som klarer den? Lenke til kommentar
pumpy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er vel bare å sette inn regnearket som objekt (med kobling). Da vil eventuelle endringer reflekteres i PowerPoint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå