PC-mekker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gjorde dette i 2-trinn - først opp til ver 1.09 og deretter til 2.07, som er gjeldende release. Når jeg kom til 2.07 virker ikke lenger default-passordet (admin) for konfigurasjon av aksesspunktet. Det virket fint på 1.09. Nå får jeg altså ikke konfigurert aksesspunktet. Noen som har vært borti dette? En som stadig klør seg i hodet Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det er i alle fall en ting som ser ut som er feil, du har brukt den amerikanske firmware. Den siste europeiske firmware er 2.08. Har du prøvd å resette den ved å holde inne resetknappen bak i 10 sekunder? Har du prøvd å kjøre Setup Wizard'en? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har samme AP, men fikk ikke noen problemer etter innstallering av 2.07. Uansett, reset AP, og last ned 2.08, som tidligere sagt... Lenke til kommentar
PC-mekker Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for svar! Var ikke klar over at jeg hadde prestert å benytte US-firmware - jeg fant fram Europa og søkte fram firmware på linksys.com på denne modellen. Problemet er fortsatt her, da jeg jo må få logget på for å oppgradere firmware, nå til 2.08. Dvs jeg kommer ikke videre. Har holdt inne denne reset-knappen på baksiden av boksen i 30 sekunder nokså mange ganger. Hva gjør jeg? Svein Lenke til kommentar
PC-mekker Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg prøvde anbefalt setup istedet for den medfølgende CD og der gikk det sannelig!! Hjertelig takk for hjelpen - da har jeg kontrollen over mitt trådløse nett igjen! P.S: Moro at dere fant løsningen - det greide ikke supporten hos Linksys, selv om de er kjempekjapp og svare. Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå