wilai Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) dette her er min fyste Prosjekt og den skal brukes til Stue Pc Hardware ASROCK Hk fra MPX.no 299kr socket a Athlon XP 2600+ 80 GB Maxtor HD Samsung DVD/CD-RW 256mb ram 250W Psu Software: win 2000 myHTPC o.s.v Endret 20. februar 2005 av wilai Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lenge til det kommer bilder? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 komme snart!!! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Her har du Bilde av alle dei hardware uten Hk og ram Endret 15. januar 2005 av wilai Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 eg vet at denne prosjekte er ikke så spennende men eg lure på en ting hvor fåt eg tak i alu plater? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Update har nå lagt en sketchup bilde av kabinette den store rundingen skal ha plexi glass og den andre skal ha led's (sånt som vise om maskinen er på) den firkante skal ver cd-rom. Dette skal eg handle inn: Aluminiumprofiler 2x Aluminiumsplate 4x Plastic Padding Spraylakk 1x Skruesett Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bare jeg som ikke får frem bildet? kan nok bli bra dette Lenke til kommentar
xcv Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Får frem bildene jeg. Ser bra ut detta her Lenke til kommentar
RaidHenrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Synst at den skissen lignet ganske mye på de nyeste prosjekte mit eg... men kansje ikke? hmm hermer du eller? her er mitt: Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Synst at den skissen lignet ganske mye på de nyeste prosjekte mit eg... men kansje ikke? hmm hermer du eller? her er mitt: Slutt å vær grinete fordi han har lagd ei skisse som er lik din. Er ikke sikkert han har sett kabinettet ditt før heller da. Ser heller ikke noe copyright på bildene din! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Synst at den skissen lignet ganske mye på de nyeste prosjekte mit eg... men kansje ikke? hmm hermer du eller? her er mitt: ka tid starte du prosjekte ditt? eg starte den for 2 uke siden men ellers så er din nesten like min Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 UPdate !!!!!!!!!! Har kjøpt Alu.Plater og Alu.Profiler litt Plexi og skrue men så glømte eg å kjøpe Lakk og Kappe skive så eg må nok vente til mandag og det vil komme bilde Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En ting. jeg kan nesten garantere deg at den cpu'en er død. Sengeteppe/dyne er sinnsykt statisk. Ellers ser dette bra ut Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser fint ut dette, men må si meg enig i 2 ting: 1. Ser ut som en kopi, men er lite sannsynlig at det er det. 2. Den CPU`en virker litt dårlig plasert. Har du testet den etter bildet ble tatt? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 2. Den CPU`en virker litt dårlig plasert. Har du testet den etter bildet ble tatt? En ting. jeg kan nesten garantere deg at den cpu'en er død. Sengeteppe/dyne er sinnsykt statisk. eg glømte å sei at eg skal ha denne Via Mini-Itx Hk VIA EPIA TC-10000 skal teste den uansett håpe den funke 1. Ser ut som en kopi, men er lite sannsynlig at det er det. eg må si at den er ganske lige hans derfor har eg endre møje nå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Håper CPU`en funker ja! Lykke til! Fint at du ser likhetene, og at du forandrer på den da. Har du noen tegninger med de nye planene? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ser fett ut gleder meg Lenke til kommentar
wilai Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) UPdate det er lenge siden eg har oppdatert denne prosjekte det er på grunn av min standard pc er blitt øydelagt nå bruke eg den Stue pcen for å skrive updaten det eg har gjort nå er at eg har skifte til en anne HK det er ikkje den EPIA TC-10000 eg har kjøpt en ASRock Hk Micro-ATX den er billigare og funke greit og den CPU funke wee her har dere litt info kva eg har gjort: Lagte nye design for det min ligen littt for mykje på en anner pc har fått Hk og instalert win 2000 med myHTPC (ikkje meedio) mandag skal eg kjøpe spray lakk ! Den siste updaten komme i løpe av veken Endret 20. februar 2005 av wilai Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du er ikke helt stø på hånda ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå