Deelay Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei! Visste ikke hvor jeg skulle skrive, håper dette er riktig! Men, uansett, jeg har problemer m å få adsl på den bærbare! Den er helt ny med winXP SP2, fujitsu-siemens Lifebook S Series er det! Men så fort jeg dytter inn nettverkskabelen fra adsl-modemet(speedtouch), så får jeg blå-skjerm(sånn memory-dump greier)! Hendelseslisten viser ikke noe konkret den heller, bare at det skjer feilkode 100000d1! Adsl'en virker på min stasjonære forresten! Har noen noe peil på hva som er galt? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 altså, bare du plugger inn kabelen inn så får du blåskjerm? da er det enten en driver feil, eller mer sannsynlig en hardware feil. Kontakt butikken som solgte deg pcn Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg kom på nett gitt! Men d funker bare innimellom! Nå Ble jeg enda mer blank..... Ja, har prøvd å kontakte help-desk på fujitsu-siemens, men de har ikke oppe i helga! Får vente til uka begynner da! Jaja, eller butikken...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå