Icenor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I går kveld krasjet plutselig pc'en mens jeg spilte SWAT4 demoen. Det var ikke et vanlig krasj til windows, det var hele pc'en som gikk under. Svartskjerm, viften dirret som en gal og ingenting skjedde før jeg restartet pc'en. Så fikk jeg en feilmelding av Windows XP: Først trodde jeg det hadde noe med SWAT å gjøre, men nå skjedde akkuratt det samme med Need for Speed. Det har vel skjedd rundt 6-7 ganger iløpet av de to dagene. Har ikke fiklet med noen innstillinger eller lagt til ny hardware. Jeg formaterte etter de først krasjene i håp om at det ville hjelpe, men det gjorde det ikke. Jeg hadde nyeste driver før formatering og har de nyeste nå. Som det står i feilmeldingen har det noe med Hardware Acceleration å gjøre, men jeg kan jo ikke bruke pc'en uten det. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
minodin Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 heisann jeg har samme problemet.fikk det etter at jeg byttet skjermkort. flere av spillene mine er begynt å hakke opfører seg merkelig,må vel avinstalere spillene for så å legge dem inn igjen. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Vel jeg har reformatert pc'en så jeg tror ikke det hjelper å reinstallere spillene. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 tja, det første jeg ville gjort er å "resize" de bildene... litt kjedelig å scrolle til siden hele tiden. Prøv forresten å åpne kabinett-døren, det kan bli for varmt for skjermkortet. Hvis du overklokker, ville jeg prøvd å trappe litt tilbake... Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hadde samme problem når jeg overklokka. Still litt tilbake så kræsjer d ikke lenger. Sånn var d ivertfall med meg Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ikke overklokket og jeg har åpnet kabinet, men det er ikke noe spesielt varmt der inne, det var faktisk overraskende lite varmt. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har også fått nytt skjermkort (MSI 6800NU), og tre ganger i løpet av helga har jeg fått blue screen i det jeg har avsluttet et spill. Jeg har ikke fått crash under spilling, men har noen ganger fått "bildefrys og mouse lock up" i ca ett sekund. Kortet er verken overklokket eller pipeline-modifisert. Plagsomme greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå