Jc-g Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Holder på å sette kortet i maskinen nå. På baksiden er det en seks pins strømkontakt som man kobler til en kabel. Denne kabelen er splittet og går ut i 2 molex kontakter. Skal det kobles til strøm på begge disse kontaktene, eller bare en? Sorry for dumt spm, men jeg er ikke keen på å føkke med et nytt kort. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 takker for svar! Det var det jeg gjorde. Klarte ikke å vente lengre, så jeg krysset fingrene og trykket på power. Lenke til kommentar
rolfik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg hiver meg inn her er det slik at man bør koble de 2 på hver sin "ledning" (separat helt inn til strømfosyningen) jeg syntes å huske at jeg har lest det ett eller annet sted Da blir det vell litt problemer når man kjører dette i sli, man må da ha 4 separate ledninger fra strømforsyningen, og det er det vell ikke så mange som har..... Jeg har forøvrigh bestillt 2x 6800GT (gainward GHL) men er vbeldig i tvil om jeg skal slette denne siden de er ubekreftet til 19.2 og heller kjøpe 2 xfx i stedet. Er det noen som vet forskjeller på disse to kortene med tanke på hastighet/lyd?? Kroner er ikke noe problem, jeg tenker mer på leveringstid kvalitet Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå