asad Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ser at Angels & Demons koster 350kr i norge. Så fant jeg denne på amazon til 7 dollar, er det den samme boka? Det kan vel ikke stemme? Amazon Endret 15. januar 2005 av asad Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Angels & Demons er ikke hans nyeste, den er eldre enn Davinci Koden, men fått mye fokus nå som han har fått annerkjennelse pga Da vinci Koden. Angels & Demons er visstnok mye bedre enn Da vinci Koden sier mange. Så det stemmer nok at det er den du fant på Amazon, siden den har vært ute til salg lengre. Karma Endret 15. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Burde ikke dette tas Her? Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Angels & Demons er ikke hans nyeste, den er eldre enn Davinci Koden, men fått mye fokus nå som han har fått annerkjennelse pga Da vinci Koden. Angels & Demons er visstnok mye bedre enn Da vinci Koden sier mange. Så det stemmer nok at det er den du fant på Amazon, siden den har vært ute til salg lengre. Karma ahh. Da er det bare noske butikker som prøver seg her altså. Dette var jo genialt. Betaler heller en 100-lapp for boka( med frakt ) enn 350! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har også snakket med fler som sier den er mye bedre enn The Da Vinci Code, som jeg forøvrig har lest. Gleder meg til å lese denne, om den virkelig er så bra som det blir påstått. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har også snakket med fler som sier den er mye bedre enn The Da Vinci Code, som jeg forøvrig har lest. Gleder meg til å lese denne, om den virkelig er så bra som det blir påstått. samma her! Men amazon har vel bare den engelske versjonen , synes det er diggere å lese på norsk egentlig. Da vinci koden var jo genial, blanding av masse fakta om ting og en utrolig spennende story. Slutten var litt "døll" da, men jeg antar vel at det er slik det måtte bli. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har også snakket med fler som sier den er mye bedre enn The Da Vinci Code, som jeg forøvrig har lest. Gleder meg til å lese denne, om den virkelig er så bra som det blir påstått. samma her! Men amazon har vel bare den engelske versjonen , synes det er diggere å lese på norsk egentlig. Da vinci koden var jo genial, blanding av masse fakta om ting og en utrolig spennende story. Slutten var litt "døll" da, men jeg antar vel at det er slik det måtte bli. "Fakta"... likte stilen på det, tho'. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ahh, akkurat lest Da Vinci Koden.. Genial bok, men litt "døll" på slutten. Men det gjør ingen ting når den var lik "24" resten av tiden. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Ahh, akkurat lest Da Vinci Koden.. Genial bok, men litt "døll" på slutten. Men det gjør ingen ting når den var lik "24" resten av tiden. føler det samme Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Gleder meg til "Digital Fortress" kommer ut. Den ser konge ut. NSA konspirasjoner osv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dan Brown fått anerkjennelse? Haha, den var god. Berømmelse er vel ordet vi er ute etter her, egentlig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Leste engler og demoner. Jeg satt faktisk oppe til to-tre-iden i natt og leste. Er ferdig med den nå, og jeg ble mildt sagt overasket over slutten. Den er deffinitivt ikke like forutsibar som DaVinci-koden. Tror det var litt mer ekta fakta i Engler og demoner enn i DaVinci-koden. Syntes begge var bra, men likte og best. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Akkurat ferdig med Engler og Demoner. Kanskje litt tregere start enn Davinci, men deste heftigere slutt. Men oppsummeringen var noe forvirrende:S Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sølte akkurat en kaffekopp over Engler og Demoner, må tørke den før jeg kan lese videre Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sølte akkurat en kaffekopp over Engler og Demoner, må tørke den før jeg kan lese videre Seriøst?! Jeg sølte en halvliter med kakao over min! Det kan umulig være tillfelle! Jeg lukter Iluminati.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sølte akkurat en kaffekopp over Engler og Demoner, må tørke den før jeg kan lese videre Seriøst?! Jeg sølte en halvliter med kakao over min! Det kan umulig være tillfelle! Jeg lukter Iluminati.. Jepp, her er det ugler i mosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå