garfunk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lurer bare på om det finnes en oppdatert liste over kamerar som funker til mac med iPhoto eller vanlig software som følger med kameraet? vet at www.apple.com har en liste der men ser ikke ut som om den er så veldig oppdatert... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Alle kamera burde vel komme med støtte for Mac nå vil jeg tro? Har ikke fått noen klager fra de som har handlet kamera der jeg jobber om at det ikke fungerer sammen med Mac, og vi selger flere forskjellige merker (blant annet Nikon, Canon, Olympus, Pentax og Panasonic). Lenke til kommentar
Duddits Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis det er spesielle kameraer du er interessert i, så se om de er testet hos dcresource.com! Jeff Keller tester, såvidt meg bekjent, kun programvaren på Mac. Så hvis det ikke virker til Mac på ett spesielt kamera du ser på, tror jeg at det står i testen. Iallefall ett lite tips om ikke noe annet. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok...flotte saker jobber også på en fotobutikk, men var litt usikker når de spurte om den fungerte på mac....ville jo vært rart hvis ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå