Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) hei! tenkte i går at jeg skulle dra fram en av de store rpg klasikkerne og installere fallout! da jeg satt det inn og skulle installere kom det opp en melding at spillet ikke fungerer med min verson av windows er det noe jeg kan gjøre med dette? Endret 15. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 prøv å simulere fallout i win98. Du vet hvordan du gjør det aight? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 prøv å simulere fallout i win98. Du vet hvordan du gjør det aight? nei hvordan? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Du trykker "Egenskaper/Properties" på Fallout.exe(?) så trykker du "Kompatibilitet/Compatibility", da skjønner du resten Endret 15. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) nei forresten! jeg får ikke installert det i det hele tatt Endret 15. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Prøv å google litt du. Håper dette kan svare på spørsmålet ditt Godt å se at noen setter pris på gode gamle spill. Fallout er etter min mening en av de absolutte klassikerne . Fantastisk spill. Endret 15. januar 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg fikk samme problem da jeg skulle innstallere Hogs of War (genial engelsk humor). Det jeg gjorder var å sette innstall fila til support for Windows 95 (for Hogs of War slik som ditt spill hadde ikke support for Windows NT baserte system). Etter innstallasjonen var ferdig måtte jeg sette selve spill EXE fila til kompatible med Windows 95. Starta spillet og spilte et par timer med mine muntre griser i krig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Prøv å google litt du. Håper dette kan svare på spørsmålet ditt yes, det fungerte! takk for hjelpe alle sammen! Godt å se at noen setter pris på gode gamle spill. Fallout er etter min mening en av de absolutte klassikerne . Fantastisk spill. ja fallout er virklig et bra spill! Endret 15. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Prøv å google litt du. Håper dette kan svare på spørsmålet ditt Godt å se at noen setter pris på gode gamle spill. Fallout er etter min mening en av de absolutte klassikerne . Fantastisk spill. Tiltredes ! Ikke glem 2'ern da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå