inaktiv000 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hei, jeg har planer om å kjøpe en XBOX og vil chippe den for å kunne bruke den som medieavspiller (*kremt*). Er det noen i Stavangerområdet som kan gjøre denne jobben? Hva tar de ulike for dette? Kravene er at det stilles garanti for arbeidet, at chippen er på lager, og at vi selv kan møte opp med maskinen (og helst få arbeidet gjort mens vi venter). Edit: har tenkt å putte i harddisk også, fint om den som chipper kan gjøre dette for meg. Hva vil evt. dette koste ekstra? Endret 15. januar 2005 av cecolon Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Glemte å si at det skal være en Xecuter 3 brikke, så den må være "på lager" Lenke til kommentar
H2H Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skal du bruke Xboxen kun til Mediaplayer og litt spill er Xecuter 3 litt overkill... just as you know! Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 www.xunlock.com Jeg har brukt dem, og har ingenting gale å si PS:Dette er på Vatne rett utenfor Sandnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå