amund Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Produkterfaringer i prisguiden Har du en god eller dårlig erfaring med et produkt som du vil dele med andre? Hver dag registreres det rundt 30 nye produkterfaringer i prisguiden. Legg inn dine erfaringer du også! Les artikkelen her Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har faktisk ikke tenkt på å legge inn mine erfaringer før.. Tar å gjør det nå jeg. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har lagt inn noen erfaringer ja. Det er synd at det er så mye useriøse erfaringer. Mye er bare at den varen suger, og at man ikke må kjøpe den. Men det står ingenting om hvorfor man ikke må kjøpe den. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skal være en "upassende erfaring?"-link hvis du føler en erfaring ikke holder mål. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har lagt inn noen erfaringer ja. Det er synd at det er så mye useriøse erfaringer. Mye er bare at den varen suger, og at man ikke må kjøpe den. Men det står ingenting om hvorfor man ikke må kjøpe den. Enig med deg der, men noe jeg synes er enda verre er når fjortisser som netopp har fått tak i et nytt HK/SK/whatever roser det opp i skyene uten å si hva det er som gjør det så mye bedre enn alt annet, eks: "BESTE SKJRMKORRTTTET EVVERR!!!!!111 ALT ANNET SUGER!!!!11" Blir så lei av slikt Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mulig å få vite hvor mange erfaringer som kommer inn idag etter den artiklen der? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har lagt inn noen erfaringer ja. Det er synd at det er så mye useriøse erfaringer. Mye er bare at den varen suger, og at man ikke må kjøpe den. Men det står ingenting om hvorfor man ikke må kjøpe den. Enig med deg der, men noe jeg synes er enda verre er når fjortisser som netopp har fått tak i et nytt HK/SK/whatever roser det opp i skyene uten å si hva det er som gjør det så mye bedre enn alt annet, eks: "BESTE SKJRMKORRTTTET EVVERR!!!!!111 ALT ANNET SUGER!!!!11" Blir så lei av slikt Rapporter det, så skal jeg gladelig slette det Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hadde jo kanskje vært en ide å lage en liten statistikk over hvert produkt om det er mulig, hvor mange erfaringer som har, 5-6 som gir positivt, 3-4 som gir nøytralt eller noe sånnt, og 1-2 som gir negativt.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mulig å få vite hvor mange erfaringer som kommer inn idag etter den artiklen der? I dag har det blitt godkjent rundt 15, det ligger 12 inne til godkjenning, og det har sikkert blitt sletta en 2-5 stk. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg endret litt på et par av mine. Har muligens lagt ut erfaringer litt tidlig noen ganger. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er jo godt du ser det sjølv då. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg synes det er toppers at erfaringer legges inn til godkjenning av moderatorer, da får vi iallefall litt kvalitetskontroll på det. Men jeg er enig i at flere av erfaringene er dårlig forklart. Forøvrig synes jeg at hele erfaring-systemet her er litt bortgjemt, hver gang jeg vil legge inn en erfaring bruker jeg litt tid på å lete (er ikke så ofte en kjøper seg noe nytt, hehe). Er det mulig å legge inn en erfaring på et produkt som ikke er listet opp? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er ikke mulig å gi erfaringer til produkter som ikke er på plass i prisguiden, hvis du ser et produkt som mangler, gi beskjed til oss, vi vil være på saken i "no time" Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er glad i erfaringer som dette jeg: (dikter av hukommelsen) AMD/Intel 123410/10 Super prosessor! Installeringen før i dag gikk glatt og temperaturen ligger på 38 *C. Løp og kjøp. Hvorfor er det slik at 10/10 er "den fungerte slik den skulle" og ikke "wow, shitgoddamn for et varp". Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Legger inn erfaringer av alt jeg har, om det finnes i prisguiden! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nedtrekksmenyene er forferdelige! Forsvinner før du aner ordet av det (FireFox) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nedtrekksmenyene er forferdelige! Forsvinner før du aner ordet av det (FireFox) For ikke å snakke om at man må vite at det er der ... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har lagt inn om musa mi idag. Kansje jeg må skrive om GPU'n og CPU'n og(?). Jeg så en erfaring på Razer Diamondback: " 1337 cs mus" Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nedtrekksmenyene er forferdelige! Forsvinner før du aner ordet av det (FireFox) For ikke å snakke om at man må vite at det er der ... Word. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360833 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå