ChickenWeed Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har kjøpt et LianLi kabinett som i topic, samt en NorthQ 4100 strømforsyning. Problem: ingen festemekanisme til strømforsyninga i kabinettet. Når kabinettet står oppreist, kan strømforsyninga beveges fritt i horisontal retning. Noen ideer? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det skal vel være noen skruehøl bak på kabinettet så du får skrudd det fast? Hvis ikke er mengder med gaffa-teip tingen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det skal vel være noen skruehøl bak på kabinettet så du får skrudd det fast? Ja, det er det. Jeg har dette kabinettet. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Det skal vel være noen skruehøl bak på kabinettet så du får skrudd det fast? Ja, det er det. Jeg har dette kabinettet. Da ser det ut som du må ta en tur bak kabinettet å skru på plass strømforsyninga ChickenWeed, og hvis den fortsatt ikke passer så er den kanskje opp ned? EDIT: Innlegg 600 Endret 15. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eh ja, den skal forresten settes inn "opp-ned". Iallfall min (410W) Thermaltake-ett-eller-annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå