Qwert123 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) trenger hjelp her klarer ikke komme inn på live de står noe om ip og sånt forsto ikke så mye av det... noen som vet hva jeg må gjøre? Edit: det står noe om Gateway could not be reached... hva skal stå i gateway ?? Edit2: hva skal stå i DNS? Endret 15. januar 2005 av JaWa Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du router? Sjekk router innstillingene dine hvis du har, så kopierer du derfra Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis du har router: Hvis du har en ruter er det bare og stappe inn Xbox live kabelen i en av de ledige portene i ruteren. På min Xbox, fant den GateWay og ip helt selv. Hvis du ikke har ruter: Hvis du har en slik ADSL boks, så stapper du bare kabelen inn i ADSL boksen, du må selfølgelig ta ut den kabelen som står i. Her skal også Xboxen finne GateWay og ip selv Lykke til. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 det er det som er problemet den finner ingenting selv jeg har skrevet inn alt uten om DNS vet ikke hva som skal stå der... noen som vet?? P.S her en sånn ADSL boks.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er det som er problemet den finner ingenting selv jeg har skrevet inn alt uten om DNS vet ikke hva som skal stå der... noen som vet??P.S her en sånn ADSL boks.. Rart, da må du sansynligvis gå inn på ADSL boksen og se på Specan du trenger, dette kan du sikkert gjøre via PC'n. Eller du kan ta hele Xbox LIVE Setupen på nytt, koble ut alle kabler, skjekk at det ikke er noe rusk med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå