Zjaxy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) mamma kom nettop hjem med den routeren altså ikke no acsesspoint... så det jeg lurte på er om når jeg setter den opp om 3 maskiner kan være tilkoblet samtidig uten att jeg trenger å gjøre noe store ting? vi får nemlig ikke byttet den visst vi bryter forseglingen så jeg kan liksom ikke prøve det (click to enlarge) • 11g wireless broadbandrouter • Standard: IEEE802.11g • For cable & ADSL • For gaming consoles • Wireless speed up to 54 Mbps • Wireless range: up to 20 meter indoor - up to 300 meter outdoor • Integrated 10/100 Mbps switch: 4 ports autosensing • Integrated wireless LAN access point • Integrated security (Firewall) • VPN passthrough • WEB based configuration • UPnP (Universal Plug & Play) • WEP (64/128 bit) • WPA: WPA - PSK only Endret 15. januar 2005 av Zjaxy Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Store ting? Det lønner seg å gjøre litt sikkerhetsting da, men ellers skal det gå bra. Har ikke vært borti noen WLAN AP / Router som ikke har klart 3 klienter samtidig enda.. (ok, det var en DLink sak, men bortsett fra den... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 bare satsa nå jeg og testa og det gikk med 4 stykk samtidig på ! ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå