Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdaterer listen nå. Har hatt jevnlig komunikasjon med flere i hele dag.

EDIT:

Hvorfor får jeg ikke editert første post? har Edit kun på siste innlegg?

Noen som vet hvorfor det skjer?

Admin har begrenset edit tiden ned til 10min.......

Lenke til kommentar

Denne EDIT begrensningen har satt oss litt ut av spill. Men jeg tror ikke den blir langvarig, så vi er vel snart i gang igjen.

Men fortsett å send e-mail for påmelding, jeg noterer dere på regneark her. Så keep going :thumbup:

QUICKEDIT:

Ellers så har jeg fått tilbakemeldinger om div. kort, men endelige priser får jeg først på mandag. Dette fordi det har vært mye å gjøre i butikkene i dag og fordi det har vært litt dialog frem og tilbake for å komme frem til endelige løsninger.

Jeg har fått beskjed om at jeg vil få mer informasjon når de er på jobb igjen på mandag. Så da kommer endelig prisene :),

Hvis jeg får noe informasjon av hardt-arbeidende butikk ansatte i helgen så vil jeg legge det ut med en gang.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått konkrete priser ennå, det får jeg på mandag.

Ang. MPX:

Det kortet de har tilbud på kan være vanskelig å slå uansett, men husk også at merket er et "billigmerke" slik at får du et Gainward til samme pris er det verdt å se på.

Jeg får dessverre ikke oppdatert antallet i første posten siden forumet er inne i en omstillingsfase. Jeg skal holde dere oppdatert her.

EDIT:

Det ser ut som vi nå er oppe i 35 stk :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått konkrete priser ennå, det får jeg på mandag.

;)

Dvs. jeg får de ant. i løpet av mandag da man ikke hadde tid til å ta avgjørelser og lage tilbud på fredag.

Men jeg skal oppdatere listen :-).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Synes nok at de bør matche Club3d kortet fra MPX om det skal være interessant. Dette er jo ikke et "billigkort" som du sier, men et fullverdig GT kort, like bra som det sterkt overprisede kortet fra Gainward. Eneste forskjellen er jo at Gainward kortet kan klokkes til Ultra på garanti, men ser ikke helt vitsen da de fleste GT kort klarer dette uten problemer, Club3d inkl.

Men vi får se hva tilbudet blir først da ;)

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...