Cantus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Blir spennende å se hva de har å komme med... Må jo da nødvendigvis være bedre enn prisen på Club 3d kortet (6800GT) hos MPX.. Det går for 2995,- og det er jo i utgangspunket en veldig bra pris! Link her.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Oppdaterer listen nå. Har hatt jevnlig komunikasjon med flere i hele dag. EDIT: Hvorfor får jeg ikke editert første post? har Edit kun på siste innlegg? Noen som vet hvorfor det skjer? Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nå får jeg ikke edit på siste poste en gang.. whas going on.. Tar 10 min så forsvinner edit knappen på siste post. og er borte fra alt annet. Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Alle de siste inleggene dine er jo redigeret, så det er rart.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Oppdaterer listen nå. Har hatt jevnlig komunikasjon med flere i hele dag. EDIT: Hvorfor får jeg ikke editert første post? har Edit kun på siste innlegg? Noen som vet hvorfor det skjer? Admin har begrenset edit tiden ned til 10min....... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Man kan kun redigere i 10 min. Holdes en diskusjon på dette i tilbakemeldinger forumet... Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Helt absurd.. Jeg har lagt igjen min frustrasjon i det aktuelle forumet. Hvordan går det med tilbudene? Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvordan det går med tilbudene hadde vært interessant å få vite Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hm, litt vanskelig å drive en slik tråd da, med en slik restriksjon. men venter også spent Theo Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Denne EDIT begrensningen har satt oss litt ut av spill. Men jeg tror ikke den blir langvarig, så vi er vel snart i gang igjen. Men fortsett å send e-mail for påmelding, jeg noterer dere på regneark her. Så keep going QUICKEDIT: Ellers så har jeg fått tilbakemeldinger om div. kort, men endelige priser får jeg først på mandag. Dette fordi det har vært mye å gjøre i butikkene i dag og fordi det har vært litt dialog frem og tilbake for å komme frem til endelige løsninger. Jeg har fått beskjed om at jeg vil få mer informasjon når de er på jobb igjen på mandag. Så da kommer endelig prisene , Hvis jeg får noe informasjon av hardt-arbeidende butikk ansatte i helgen så vil jeg legge det ut med en gang. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg trenger virkelig et nytt skjermkort, så tell med meg. Er litt spent på hvordan du har tenkt å orge med innbetaling osv, men hvis du får til en bra pris, så er jeg helt klart med. Den Polse Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har det kommet no prisantydninger..? Er bare VELDIG nysgjerring på om det kan matche prisen til MPX på 6800 GT kortet.... Selvfølgelig sier det seg selv at det BØR gjøre det, ellers ville jo poenget med dette være borte.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jeg har ikke fått konkrete priser ennå, det får jeg på mandag. Ang. MPX: Det kortet de har tilbud på kan være vanskelig å slå uansett, men husk også at merket er et "billigmerke" slik at får du et Gainward til samme pris er det verdt å se på. Jeg får dessverre ikke oppdatert antallet i første posten siden forumet er inne i en omstillingsfase. Jeg skal holde dere oppdatert her. EDIT: Det ser ut som vi nå er oppe i 35 stk Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nå kan du editere igjen, så sett igang! Fram med tilbudene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg har ikke fått konkrete priser ennå, det får jeg på mandag. Dvs. jeg får de ant. i løpet av mandag da man ikke hadde tid til å ta avgjørelser og lage tilbud på fredag. Men jeg skal oppdatere listen :-). Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Får se hvordan tilbud dere får....vis det er et bra tilbud bilr jeg nok med Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Synes nok at de bør matche Club3d kortet fra MPX om det skal være interessant. Dette er jo ikke et "billigkort" som du sier, men et fullverdig GT kort, like bra som det sterkt overprisede kortet fra Gainward. Eneste forskjellen er jo at Gainward kortet kan klokkes til Ultra på garanti, men ser ikke helt vitsen da de fleste GT kort klarer dette uten problemer, Club3d inkl. Men vi får se hva tilbudet blir først da Endret 22. januar 2005 av Drizt Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg er nok også med hvis det blir en real pris. Sliter med et ASUS ATI RADEON 9600XT Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Drizt: Club3d er et billigmerke. Ikke GPU'en. Men alle kjøper jo ikke Club3d av den grunn. Så noen årsaker må det være Aventer spent tilbudene selv Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg tror vi alle kan bli fornøyde hvis vi kaller det et billig merke (Merk; to separate ord ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå