Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må dessverre melde meg av lista (har sendt mail til theo)

:cry:

 

 

Så plutselig at komplett hadde sendt et X850XT til meg (var ubekreftet 1/3 for 2 dager siden....)

 

Men nå var det utsolgt igjenn (lurer på hvor mange som fikk sikret seg et eksemplar :hmm: )

 

For bare beklage at jeg måtte melde meg av...

 

:(

 

 

(håper netshop får inn hk korte og cpuen min snart!!!!!! en av de første i norge som får X850XT men får ikke testet det :cry:

Lenke til kommentar
Greit med det bigwater tilbudet, men at folk skal begynne å tyne butikkene for latterlige lave priser, blir for dumt synes jeg..

Syns det er et ypperlig tiltak jeg. En webshop får jo en kjempeinntekt på det her! Er ikke snakk om å tyne priser i det hele tatt. Ingen forretning vil selge med tap. Om fortjenesten er noe lavere på en vare gjør jo ingen verdens ting om man kan selge 50stk på 1 dag! Da tjener de masse penger :thumbup:

 

At man kan se noe negativt i det skjønner jeg ikke. Alle vinner her

Lenke til kommentar
Syns det er et ypperlig tiltak jeg. En webshop får jo en kjempeinntekt på det her! Er ikke snakk om å tyne priser i det hele tatt. Ingen forretning vil selge med tap. Om fortjenesten er noe lavere på en vare gjør jo ingen verdens ting om man kan selge 50stk på 1 dag! Da tjener de masse penger :thumbup:

 

At man kan se noe negativt i det skjønner jeg ikke. Alle vinner her

Om de tjener MASSE penger kan sikkert diskuteres, men poenget er at de sikrer seg en stor ordre, og dermed mer omsetning.. En del som fokuserer på dette, ikke bare hvor mye de tjener pr enhet... Det ser flott ut i regnskapet..! ;)

Det som også er en faktor her, er jo at de fleste som bestiller noe fra en webshop, har en tendens til å legge på noe ekstra på ordren sin når de først bestiller...

Hvis alle på listen kun kjøper skjermkortet, er det ikke lenger fullt så gunstig for webshop'en....

Lenke til kommentar

Er dette så mye å diskutere da? Vi har allerde sett:

 

1. Webutikkene kommer enten med gode tilbud, eller de sier nei kun hvis de ikke klarer å lage et tilbud på varen.

2. Når man får et godt tilbud handler man som regel mer i tillegg.

 

Dette er erfaringen så langt.

 

Men mye av poenget må være å få dette over i mer kontrollerte/ordnede former for begge parter. Derfor har jeg startet et prosjekt på nettopp det som jeg er sikker på at mange har fått med seg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis pcutstyr ikke går innenfor det som står i kursiv på førstesiden? Husk at noen som er veldig billig i utgangspunktet kan gi et "dårligere" tilbud fordi de er mer presset på pris.

 

Det visuelle er også viktig i et tilbud. FØR - NÅ.

 

(dobbelpost, ikke intensjonen)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg er interessert i 6800GT litt avhengig av hva prisen blir da.

Som det står på førstesiden er du nødt til å gjøre følgende:

 

Meld deg på via e-mail(til theo343) med emnet "Skjermkort <ditt nick> gpu-slot/MB minne"

Eks. "skjermkort gunnar x800pro-agp/256"

 

Bra at flere melder interesse! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...