Jarmo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva kommer best ut i 3d mark 03/05 av X800pro og 6800GT?? Evt. andre betegnelser bak... AGP: http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...tml#3dmark_2003 PCI-E: http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...ml#3d_mark_2005 Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 I følge den linken og prisguiden ser det ut til at 6800GT er best når det gjelder pris/ytelse. Det er biligere og bedre enn X800PRO Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Theo343, støtter din måte å handle varer på for folket. Dette er metoder jeg kjenner fra den kjeden jeg jobber i, på samme måte man får forsikringsrabatt, strømrabatt og lignede i borettslag, foreninger osv. Kritikerne burde heller se det positive i at noen faktisk gidder ta den store jobben det er å administrere denne type handel(Tenker du har noen timer foran skjermen bak deg?). + webshopene lever jo av å selge, ingen big deal for dem å komme med tilbud. Salg er salg, det må jo være opp til dem å komme med tilbud de kan leve med. Skulle det være så at jeg gjentar andre så beklager jeg men å kritisere gode tiltak er en skam. Så mine ord, stå på, du har en heidundrende bra greie på gang i forumet her. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 second that! i mine øyne er dette noe som burdet blitt tenkt på for lenge siden, må ikke glemme fredrik oppi dette som fikset bigwater settet til oss Tenk på alle gangene vi har kjempet om å få tak i skjermkort først når en ny genrasjon blir sluppet, på denne måten kunne vi jo fått flotte priser også, helt genialt (gjentar meg selv her jeg også ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Takker SweetD :-) Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hm, istedenfor at alle sier sine meninger om dette, hvorfor heller ikke få komplett/whatever til å si sin mening om sånt? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg tror at så lenge man ikke overdriver dette, men tar det av og til så vil det være positivt. Fordi det bringer med seg ekstra salg, "we stir up the money" i grunn for butikkene. Dette fordi mange hadde ikke handlet hvis det ikke var for tilbudet/kampanjen. I tillegg så fører det med seg mye mersalg. Man får igang en massiv impuls handel. Som kan være bra både for butikk og forbruker. Så langt har jeg bare fått positiv tilbakemelding fra min kontakt med butikk. EDIT: Minner om at de som vil melde seg på må sende en e-mail som beskrevet i 1. post. Endret 18. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror nok ikke webshoppene taper noe på dette, så lenge vi er mange nok så er det bare en sikkerhet for butikkene. La oss si at de tjener 100kroner pr salg, er vi 50 så har de jo tross alt tjent inn 5000 kroner og i tillegg så har de ikke trengt å tatt inn et unødvendig antall med skjermkort som de ikke får solgt. Er vi veldig mange så blir jo sikkert prisene enda gunstigere for den aktuelle webshoppen da de kan ta inn et enda større antall av det aktuelle nitsje produktet og kanskje få enda bedre priser / større avanse. Men dette trenger jo selvsagt ikke være sånn. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det må da være flere som vil ha nytt skjermkort... Kanskje det hadde vært bedre respons hvis man også tar med et mer mainstream-kort som f.eks 6600 GT... Er kanskje noe begrenset med folk som vil bruke 3000 + på et skjermkort... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Kom med et 6600 GT (PCI-E), og jeg er nok med Endret 19. januar 2005 av hkm Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva med et R800XT fra mpx til 3600 spenn. Hvis denne kan forhandles ned i pris blir det plutselig veldig interessant Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Som tidligere nevt har jo MPX allerede et bra tilbud på 6800 GT med 256 RAM til 2995,- Hadde de f.eks. bakt inn frakten i denne prisen, hadde det vært et meget godt kjøp... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Men hvis vi setter opp 5-6 forskjellige kort toalt sett så får vi vel ikke noe godt tilbud? Men det kan være webbutikken er åpen for alt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Alle kan jo lik så greit kjøpe kortene på ukenstilbud? Og hvilken nettbutikk selger slike kort til listepris? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Poenget er at vi skal forsøke å få tak i et kort eller to til vesentlig bedre pris enn ukens tilbud som kun ligger på maks 10% rabatt. Hvis vi er mange nok kan vi regne med opptil 33% rabatt vil jeg tro. Jeg har oppnådd denne rabatten i andre tilfeller som er mye vanskeligere enn skjermkort med mange leverandører. Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Poenget er at vi skal forsøke å få tak i et kort eller to til vesentlig bedre pris enn ukens tilbud som kun ligger på maks 10% rabatt. Hvis vi er mange nok kan vi regne med opptil 33% rabatt vil jeg tro. Jeg har oppnådd denne rabatten i andre tilfeller som er mye vanskeligere enn skjermkort med mange leverandører. For å si det slik så ligger fortjenesten på datautstyr vanligvis på 3-10% Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det er ingen fasit. Kommer helt ann på partiet man kjøper inn. Det er derfor det er mulig å kjøre slike kampanjer. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 For å få en såpass god pris må de kjøpe inn 100 om ikke 200 kort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Regner med at du har lagt merke til at det kan stå 100+, 200+, 500+ på varer? Uansett synes jeg det blir usakelig å diskutere dette. Vi vet det er mulig Men 15% eller 10% er bedre enn 5%. Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg er sikker på at komplett ville ønsket at f.eks. 70stk kjøper nytt skjermkort hos dem for litt billigere pris, enn at f.eks. bare 20stk gjør det for full pris, men de siste 50 kjøper hos konkurrentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå