Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Theo343, støtter din måte å handle varer på for folket. Dette er metoder jeg kjenner fra den kjeden jeg jobber i, på samme måte man får forsikringsrabatt, strømrabatt og lignede i borettslag, foreninger osv.

 

Kritikerne burde heller se det positive i at noen faktisk gidder ta den store jobben det er å administrere denne type handel(Tenker du har noen timer foran skjermen bak deg?). + webshopene lever jo av å selge, ingen big deal for dem å komme med tilbud. Salg er salg, det må jo være opp til dem å komme med tilbud de kan leve med.

 

Skulle det være så at jeg gjentar andre så beklager jeg men å kritisere gode tiltak er en skam.

 

Så mine ord, stå på, du har en heidundrende bra greie på gang i forumet her.

Lenke til kommentar

second that!

 

i mine øyne er dette noe som burdet blitt tenkt på for lenge siden, må ikke glemme fredrik oppi dette som fikset bigwater settet til oss :thumbup:

 

Tenk på alle gangene vi har kjempet om å få tak i skjermkort først når en ny genrasjon blir sluppet, på denne måten kunne vi jo fått flotte priser også, helt genialt (gjentar meg selv her jeg også :blush: )

Lenke til kommentar

Jeg tror at så lenge man ikke overdriver dette, men tar det av og til så vil det være positivt. Fordi det bringer med seg ekstra salg, "we stir up the money" i grunn for butikkene. Dette fordi mange hadde ikke handlet hvis det ikke var for tilbudet/kampanjen. I tillegg så fører det med seg mye mersalg.

 

Man får igang en massiv impuls handel. Som kan være bra både for butikk og forbruker.

 

Så langt har jeg bare fått positiv tilbakemelding fra min kontakt med butikk.

 

EDIT:

Minner om at de som vil melde seg på må sende en e-mail som beskrevet i 1. post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror nok ikke webshoppene taper noe på dette, så lenge vi er mange nok så er det bare en sikkerhet for butikkene. La oss si at de tjener 100kroner pr salg, er vi 50 så har de jo tross alt tjent inn 5000 kroner og i tillegg så har de ikke trengt å tatt inn et unødvendig antall med skjermkort som de ikke får solgt.

 

Er vi veldig mange så blir jo sikkert prisene enda gunstigere for den aktuelle webshoppen da de kan ta inn et enda større antall av det aktuelle nitsje produktet og kanskje få enda bedre priser / større avanse.

 

Men dette trenger jo selvsagt ikke være sånn.

Lenke til kommentar

Poenget er at vi skal forsøke å få tak i et kort eller to til vesentlig bedre pris enn ukens tilbud som kun ligger på maks 10% rabatt.

 

Hvis vi er mange nok kan vi regne med opptil 33% rabatt vil jeg tro. Jeg har oppnådd denne rabatten i andre tilfeller som er mye vanskeligere enn skjermkort med mange leverandører.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Poenget er at vi skal forsøke å få tak i et kort eller to til vesentlig bedre pris enn ukens tilbud som kun ligger på maks 10% rabatt.

 

Hvis vi er mange nok kan vi regne med opptil 33% rabatt vil jeg tro. Jeg har oppnådd denne rabatten i andre tilfeller som er mye vanskeligere enn skjermkort med mange leverandører.

For å si det slik så ligger fortjenesten på datautstyr vanligvis på 3-10%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...